۱- دستاوردهای نمایشگاه
برقراری ارتباط مستقیم میان کاربر نهایی و تولیدکننده و امکان تعامل در ارتقای کیفیت محصولات
۱۶۴۷ میلیارد تومان فروش قطعی
تخصیص ۵۷۶ میلیارد تومان یارانه به شکل حمایت ۳۵درصد
۷۲۰۰ فرصت شغلی پایدار و بهکارگیری پایدار نیروهای تحصیل کرده و نخبه در شرکتها
معرفی حداقل ۱۰۰ شرکت قابل اعتماد با فروش بالا در حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی
دستیابی به مدل آزمون شده، قابل ارائه و توسعه در سایر حوزهها
دستیابی به پلتفرم/market place عرضه وارائه محصولاتدانشبنیان (قابل توسعه به سایرمحصولات صنعتیو سایرحوزههای غیردانشگاهی)
گروههای کالایی شرکتکننده
مهندسی پزشکی و زیست مواد
ارائهکنندگان خدمات کالیبراسیون
تجهیزات آموزشی با فناوری مناسب
مکانیک، شیمی و متالورژی
برق، الکترونیک، نرمافزار و شبیهساز
عمران و ساختمان
تجهیزات و ماشین آلات در حوزه فناوریهای راهبردی
نفت، گاز و پتروشیمی
مواد آزمایشگاهی
کشاورزی و محیطزیست
فیزیک پایه
تجهیزات عمومی آزمایشگاهی
تجهیزات حوزه تست و آزمون صنعتی
پیامدهای توسعه نمایشگاه
افزایش اعتماد بازار نسبت به کالاهای ساخت داخل
ایجاد پلتفرم ارزیابی تخصصی تولیدکنندگان
امکان استانداردسازی محصولات دانش بنیان
امکان شکلگیری زنجیره ارزش محصولات و اتصال به بازارهای جهانی
افزایش سطح پاسخگویی در ارائه خدمات پس از فروش نسبت به کالای داخلی
تربیت کارگزاران حرفهای و تخصصی در تعیین سطح فناوری، داخلیسازی و قیمتگذاری محصولات
امکان اعمال نظر برای ارتقای طراحی صنعتی، بستهبندی، کاتالوگ و کتابچههای راهنما، سایت و...
تقویت حوزه نیروی کار متخصص برای نگهداری و تعمیرات در شرکتهای دانشبنیان
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد