فاینکس 2024؛ جشنواره‌ای از نوآوری‌های مالی با حضور پررنگ بیمه‌دات‌کام

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه (FEX) با استقبال بی‌نظیر فعالان صنعت مالی و عموم مردم برگزار شد. این رویداد چهار روزه که از 19 تا 22 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، فرصتی طلایی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای فناوری‌های مالی، محصولات و خدمات نوین در حوزه بانکداری، بیمه و سرمایه‌گذاری بود.
کد خبر: ۱۴۶۸۸۱۲

فاینکس 2024؛ جشنواره‌ای از نوآوری‌های مالی با حضور پررنگ بیمه‌دات‌کام

نقش ویژه بیمه‌دات‌کام در فاینکس 2024

بیمه‌دات‌کام به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت بیمه دیجیتال، حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه داشت. این شرکت با حمایت از استودیو پخش زنده گفت‌وگوهای تخصصی، بستری را فراهم کرد تا مدیران ارشد و کارشناسان خبره صنعت مالی، آخرین تحولات و چالش‌های این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

گفت‌وگوهای موثر با فعالان سرشناس بانک، بورس و بیمه

بیش از ۶۰ گفت‌وگوی تخصصی توسط آرش سروری با شخصیت‌های سرشناس حوزه بانک، بورس و بیمه انجام شد. در این گفت‌وگوهای جذاب، مدیران عامل شرکت‌های بیمه، بانک‌ها و فین‌تک‌ها، به سوالات مهمی درباره آینده صنعت مالی، نقش فناوری در تحول کسب‌وکارها، نوآوری در محصولات بیمه‌ای و بسیاری موضوعات دیگر پاسخ دادند.

حضور چهره‌های شاخصی مانند بهاره شریفیون، مدیرعامل هلدینگ سپاس، علی استاد هاشمی، مدیرکل بیمه مرکزی، مهران رضوانی، مدیرعامل بیمه تجارت نو، علی صلاحی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سینا، علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال بیمه دی، معصومه طهماسبی، مدیر اداره نوآوری و توسعه اکوسیستم دیجیتال بیمه دی و وحید غفاری، مدیر توسعه نرم‌افزار بیمه میهن بر غنای این رویداد افزود.


فاینکس 2024؛ جشنواره‌ای از نوآوری‌های مالی با حضور پررنگ بیمه‌دات‌کام

همچنین محمد طباطبایی، مدیرعامل بیمه دات کام، و سهیل صدیقی، مدیر ارتباطات بازاریابی این شرکت، به همراه سایر نمایندگان بیمه‌دات‌کام، به عنوان حامیان استودیو پخش زنده، در خصوص بیمه دیجیتال و تحولات صنعت بیمه به تبادل نظر پرداختند.

فاینکس 2024؛ جشنواره‌ای از نوآوری‌های مالی با حضور پررنگ بیمه‌دات‌کام

اهمیت فاینکس در ارتقای دانش اقتصادی جامعه

نمایشگاه فاینکس به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مالی کشور، نقش مهمی در توسعه و ارتقای صنعت مالی ایران ایفا می‌کند. این رویداد با فراهم آوردن بستری مناسب برای تبادل نظر، شبکه‌سازی و ارائه آخرین دستاوردهای فناوری، نقش موثری در ارتقای دانش اقتصادی جامعه و آشنایی آن‌ها با بازارهای مالی و بیمه آنلاین دارد.

https://bimeh.com/mag/finex/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها