ایجاد باغ تجربه برای دورهمی سالمندان یزدی

یزد- رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری یزد درصدد است با ایجاد باغی به نام باغ تجربه برای دورهمی سالمندان امید بخشی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۱۴۷۰۳۵۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: باحضور سالمندان در باغ تجربه تا حدود زیادی اهداف کوتاه مدت سالمندان تأمین می گردد.

وی افزود: این باغ با فضای مناسب به منظور حضور ساعتی سالمندان کنار یک دیگر در یکی از بوستان های شهر یزد احداث خواهد شد تا این نسل گرانقدر و با تجربه بتوانند زمانی را با حضور در دورهمی هم نسل های خود با احساس خوشنودی و سرگرمی سپری کنند.

زارع تأکید کرد: همچنین لازم است بوستان های شهر جهت استفاده و حضور سالمندان مناسب سازی شود تا این نسل بدون هیچ خطری و با آسایش لازم از فضای سبز شهری بهره کافی ببرند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: قطعأ با پیدا کردن الگوهای جدید و سرگرم نمودن آن ها با وجود چنین فضا هایی میتوان به کاهش زوال کمک کرد.

وی افزود: فضا هایی همچون باغ و بوستان می‌توانند شرایطی را فراهم کنند که سالمندان کنار هم با گفت‌وگو و انتقال تجربیات سرگرمی و آسودگی خیال را برای آنها فراهم کند.

newsQrCode
برچسب ها: باغ سالمندان یزد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها