آشنایی با بهترین مجموعه ی اجاره دهنده تجهیزات نمایشگاهی و مراسم

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای حضور پر رنگ و قوی در یک نمایشگاه بین المللی یا یک نمایشگاه و مراسم داخلی، بسیار مهم است. وجود نمایشگاه ها می تواند تاثیر زیادی در معرفی و تبلیغات و حتی ماندگاری یک سازمان و شرکت داشته باشد.
کد خبر: ۱۴۷۰۶۸۳

رنت تجهیزات مراسم و نمایشگاه می تواند از هزینه های یک سازمان و بخش تبلیغات یک شرکت کم کند. در واقع خرید در برخی از موارد اصلا به صرفه نیست و اجاره تجهیزات می تواند گزینه بهتری باشد.

ما قصد داریم تا در این مقاله به اجاره تجهیزات و بررسی این موضوع بپردازیم. پس اگر دوست دارید در این مورد اطلاعات خوبی بدست بیاورید، با ما همراه باشید. ما در این مقاله قرار است بررسی کنیم چه وسایلی برای یک نمایشگاه ضروری است و باید اجاره شود و همچنین بررسی می کنیم که آیا خرید وسایل به صرفه است یا اجاره تجهیزات.

آشنایی با بهترین مجموعه ی اجاره دهنده تجهیزات نمایشگاهی و مراسم

حضور در نمایشگاه و مراسم بدون تحمیل هزینه اضافی

یکی از بهترین مکان های تبلیغ و پروموت خدمات و محصولات یک شرکت و سازمان، نمایشگاه است. شرکت در نمایشگاه های مختلف بین المللی یا نمایشگاه های فصلی و دوره ای داخل کشور، سکوی پرتابی است تا یک کسب و کار نوپا یا حتی با سابقه را، بیشتر به جلو پرتاب کند. لذا شرکت در نمایشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
حضور در هر نمایشگاهی نیازمند داشتن یک غرفه در آن نمایشگاه است.

در یک غرفه باید میزو صندلی، استیج و اسپیس، تجهیزات صوتی و بصری و هر آن چیزی که نیاز است تا برند و سازمان بیشتر و بهتر معرفی شود، وجود داشته باشد. اجاره تجهیزات، یک روش بسیار معمول در میان بسیاری از غرفه داران یک نمایشگاه است.

اجاره وسایل نمایشگاهی، میزان هزینه های یک شرکت و واحد تبلیغات و بازاریابی آن را به نسبت خرید این وسایل، کمتر می کند. شاید یک شرکت و سازمان، فقط سالی یک بار در نمایشگاه حضور پیدا کند.

همچنین ممکن است از نظر جا و مکان برای نگهداری تجهیزات، مشکل خاصی داشته باشد. بنابراین نمی تواند تجهیزات را خریداری کند. در چنین حالتی، اجاره و رنت تجهیزات نمایشگاهی و برگزاری مراسم، بهترین گزینه خواهد بود.

www.ejarede.com

قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی و برگزاری مراسم 

اجاره تجهیزات با توجه به نوع و تعداد وسایل، رقم متفاوتی دارد. مطمئنا اجاره اسپیس برای برپایی نمایشگاه یا اجاره استیج، خیلی متفاوت از اجاره میز و صندلی یا تجهیزات صوتی و تصویری است.

برای گرفتن قیمت اجاره تجهیزات مراسم، باید در ابتدا قیمت هر کدام را از موسسات و سایت هایی که در این زمینه خدمات ارائه می کنند را دریافت کرد و سپس از میان آن ها، ارزان ترین اما با کیفیت ترین را برای رنت انتخاب کرد.

اگر صاحب یک کسب و کار نوپا یا اصطلاحا استارتاپ هستید، می توانید با هزینه کم، تجهیزات مورد نظر خود را اجاره کنید و نام و برند و محصولات یا خدمات خود را در معرض عموم قرار دهید.

مطمئن باشید اگر در همین ابتدای راه کمی از هزینه های جانبی خود کم کرده و برای اجاره تجهیزات مراسم کنار بگذارید، بعدا می توانید چند برابر سود کرده و محصولات خود را بیشتر و بهتر به مشتریان واقعی ارائه کنید.

آشنایی با بهترین مجموعه ی اجاره دهنده تجهیزات نمایشگاهی و مراسم

اجاره تجهیزات مراسم بهتر است یا خرید؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار و متقاضیان شرکت در یک نمایشگاه، یک پرسش بزرگ در ذهن خود دارند و آن هم این است که خرید کنند یا اجاره کردن تجهیزات بهتر است؟!
چیزی که کاملا در این بین مشخص و واضح است، این می باشد که هزینه اجاره تجهیزات به نسبت خرید آن ها، خیلی کمتر است. وقتی شما بخواهید برای مثال 20 عدد میز و صندلی و تجهیزات صوتی و تصویری را به همراه یک غرفه نمایشگاهی خرید کنید و سایر ملزومات را هم در کنار آن داشته باشید، هزینه بالایی باید پرداخت کنید اما اجاره وسایل مراسم و نمایشگاهی، خیلی کمتر خواهد شد.

خرید برای زمانی مناسب است که شما مجبور باید هر ماه یا نهایتا هر فصل در نمایشگاه های مختلف، حضور داشته باشید. در این صورت خرید به صرفه تر خواهد بود .فقط باید محیط را برای انبار و نگهداری از آن ها در نظر بگیرید.

در صورتی که هزینه خرید در دست نیست و سازمان با مشکل بودجه مواجه است یا اینکه قرار نیست بیشتر از سالی یک بار در نمایشگاه حضور داشته باشد، اجاره کردن به صرفه تر است.

انواع وسایل و تجهیزات برای اجاره 

اجاره تجهیزات مراسم و برگزاری نمایشگاه، خیال غرفه داران را از هر نظر راحت می کند تا هر آن چیزی که نیاز دارند را تهیه کنند. در اینجا چند مورد مهم برای برگزاری یک مراسم یا نمایشگاه را نام می بریم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید:

·       میز و صندلی
·       مبلمان
·       ال ای دی
·       تجهیزات نورپردازی
·       تجهیزات صوتی
·       کف گردان
·       اجاره اسپیس
·       اجاره استیج

به غیر از مواردی که نام برده شد، وسایل و تجهیزات دیگری هم وجود دارند که با توجه به نوع نمایشگاه و زمان برگزاری و مکان آن، اجاره می شوند. برای مثال می توان تابلوهای تبلیغاتی برقی و غیربرقی، انواع فلکس و بنر نمایشگاهی، کیوسک لمسی، تجهیزات اداری و . . . را نام برد.

آشنایی با بهترین مجموعه ی اجاره دهنده تجهیزات نمایشگاهی و مراسم

تجهیزات مراسم را از کجا اجاره کنیم؟

اجاره وسایل و تجهیزات برای برگزاری نمایشگاه یا مراسم معارفه و جشن و هر مراسم دیگر، باید از جایی انجام شود که حتی المقدور تمام وسایل مورد نیاز را در اختیار داشته باشد. این کار می تواند منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه شود.

می توان برای اجاره یکجا و تمام وسایل مورد نظر، تخفیفات خوبی را هم از موسسه اجاره دهنده دریافت کرد.

موسسات و شرکت های مختلفی در این زمینه مشغول هستند که هر کدام، وسایل ضروری و مورد نیاز را با قیمت های متفاوت اجاره می دهند. اجاره تجهیزات از سایت هایی که وسایل نمایشگاهی اجاره می دهند، از هر نظر به صرفه تر است. زیرا می توان تخفیفات خوبی از این سایت ها دریافت کرد و علاوه بر آن، هر وسیله ای را با نمونه های مشابه مقایسه کرد و بهترین و مناسب ترین آن ها را اجاره کرد.

این اتفاق برای وسایل حساس مانند تجهیزات صوتی و تصویری، رنت استیج و رنت اسپیس مهم تر از بقیه موارد است. معمولا وسایل و تجهیزاتی که در چشم مخاطبان هستند، باید از بهترین و زیباترین نوع باشند.

گروه تجهیزات نمایشگاهی و مراسمات اجاره ده از سال 1390 شروع به فعالیت کرد، ما با تکیه بر سه اصل کیفیت، قیمت و سهولت در سر تا سر تهران بزرگ و شهرستان ها آماده ارائه خدمات برای برگزاری انواع نمایشگاه ها ، مراسمات ، افتتاحیه، اختتامیه ، جشن ها و مناسبت های گوناگون به صورت حرفه ای می باشیم. اجاره تجهیزات مراسم با هدف کاهش هزینه های برگزاری مراسم و افزایش کیفی مراسم ارائه می گردد.

   09122871251  –  09128267197

 آدرس: تهران، خیابان استاد معین، خیابان دامپزشکی، بعد از خیابان قیاثوند، پلاک 1073 ، طبقه اول

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها