اجرای چهارمین پویش سراسری «خرید امن» در اردبیل

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از آغاز برگزاری چهارمین دوره پویش سایبری خرید امن باهدف ارتقای آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح خرید امن و تبادلات مالی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۳۱۳۰

اجرای چهارمین پویش سراسری «خرید امن» در اردبیل

به گزارش جام جم آنلاین،علی قهرمان طالع، رئیس پلیس فتا استان اردبیل اظهار کرد: چهارمین پویش خرید امن هم‌زمان با سراسر کشور و با همکاری سازمان‌های دولتی، گروه‌های مردم‌نهاد و شهروندان علاقه‌مند در استان اردبیل نیز در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اهداف اجرای این پویش افزود: ارتقای آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح خرید امن، تبادلات مالی و سالم‌سازی بستر خرید در فضای مجازی و همچنین ارتقای سواد رسانه‌ای کاربران و خانواده‌ها در راستای ایجاد بستر‌های سالم برای خرید و تبادلات مالی آنلاین در فضای مجازی از اهداف مهم اجرای این پویش است.
رئیس پلیس فتا استان اردبیل تصریح کرد: پیشگیری از کلاهبرداری و جرایم مالی از طریق درج آگهی‌های جعلی در سایت‌های تبلیغات محور، پیامک‌های حاوی لینک‌های آلوده با موضوعاتی از جمله سامانه معیشتی، طرح‌های حمایتی و کاریابی توسط مجرمان سایبری که اقدام به تخلیه حساب‌های بانکی شهروندان می‌کنند، از دیگر اهداف پیش‌بینی‌شده در اجرای این پویش است. قهرمان طالع از شهروندان خواست: در طول اجرای این پویش، هرگونه موارد مشکوک و گزارش‌های خود را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا آدرس اینترنتی fata.gov.ir با پلیس فتا در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها