پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پی حادثه اندوهبار معدن طبس

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پی حادثه اندوهبار معدن طبس پیام تسلیتی صادر و از تلاش بی وقفه کارکنان صدا و سیما در پوشش کامل این حادثه قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۴۷۴۴۵۱

پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پی حادثه اندوهبار معدن طبس

به گزارش جام جم آنلاین،پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در پی حادثه اندوهبار معدن طبس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حادثه غمبار معدن طبس دل‌های همه ما را آزرده و احساسات ما را جریحه دار کرد و اول مهر امسال را با خاطره‌ای اندوهگین پیوند زد.

صدا و سیمای خراسان جنوبی در حالی که از این اتفاق تلخ بسیار متأثر بود از اولین ساعات وقوع حادثه در صحنه حاضر شد و با انعکاس لحظه به لحظه اخبار، روایتگر اول این رویداد شد و در مدت چند شبانه روز با انواع گونه‌های رسانه‌ای از خبر و پخش زنده گرفته تا جریان سازی برای ابراز همدردی ملی و سپس تحلیل ماجرا وظیفه خود را به نحو احسن انجام داد.

حضور همکاران حوزه‌های مختلف شبکه خاوران، از ساعات اولیه با تلاش و کوشش شبانه روزی همراه بود تا اخبار این حادثه دهشتناک از طریق ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری به اطلاع عموم رسانده‌شود. همکاران پر تلاش مرکز از اولین ساعات حادثه تا آخرین لحظه در صحنه حضور داشتند. این عزیزان به دور از خانه و خانواده در شرایط سخت روحی و کاری، در شرایط دشوار محیطی، خستگی ناپذیر به ضبط تصاویر و ارسال آنها پرداختند و کارایی رسانه ملی را در پوشش رویداد‌ها به خوبی نشان دادند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت مجدد و همدردی با خانواده روسفیدان سفر کرده و بازماندگان ایشان، به همکاران شریف، حرفه‌ای و زحمتکش خود در واحد‌های مختلف سیما، خبر، صدا، فنی، فضای مجازی، پشتیبانی ترابری، موسیقی و ... که انصافا با تمام وجود برای بازتاب این رویداد مهم تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند خسته نباشید و خدا قوت عرض می‌کنم و توفیق و برکت آرزو می‌نمایم.

علیرضا آینه دار
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها