طی درگیری ساعاتی پیش؛

شهادت یک مرزبان در هیرمند سیستان و بلوچستان

مرزبانی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، یک مرزبان ساعاتی پیش در درگیری مرزبانان پاسگاه مرزی ماککی هیرمند با افراد مسلح به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۴۷۴۹۶۰

شهادت یک مرزبان در هیرمند سیستان و بلوچستان

 به گزارش جام‌جم آنلاین از ایرنا،مرزبانی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک مرزبان ساعاتی پیش در درگیری مرزبانان پاسگاه مرزی ماککی هیرمند با افراد مسلح به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان: یک نفر از مرزداران هنگ مرزی زابل به نام امیر احمد امیری حین حراست و پاسداری از مرز‌های جنوب شرقی کشور توسط افراد مسلح ناشناس در آنسوی مرز مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با توجه به شدت جرات وارد در منطقه هیرمند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید ستواندوم امیرمحمد امیری مجرد و ساکن استان خراسان رضوی، شهرستان درگز بود که در راه پر افتخار حفاظت از میهن به شهادت رسید.

همچنین ساعاتی قبل بر اثر درگیری اشرار مسلح با نیرو‌های مرزبانی در شهرستان راسک یک سرباز شهید، ۲نیروی کادر مرزبانی و یک سرباز مجروح شدند.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، طی اطلاعیه‌ای از ترور یکی از کارکنان خدوم و زحمتکش یگان تکاوری شهرستان خاش خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: ساعاتی قبل استوار رامین ولایتی از کارکنان یگان تکاوری شهرستان خاش به صورت ناجوانمردانه توسط اشرار مسلح ترور و آسمانی شد.

همچنین بر اثر تیراندازی اشرار کوردل به پاسگاه شهردراز ایرانشهر یک مامور انتظامی مجروح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها