یک کارشناس مسائل بین‌الملل مطرح کرد؛

طوفان‌الاقصی، طوفان خشم غصب مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود

احمد دستمالچیان،یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت؛ طوفان الاقصی نتیجه خشم و غصب مردم فلسطین علیه اشغالگری رژیم اسرائیل بود.
کد خبر: ۱۴۷۶۰۸۸

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،احمد دستمالچیان یک کارشناس مسائل بین‌الملل در یادداشت اختصاصی برای جام‌جم‌آنلاین نوشت: مردم فلسطین ۷۵سال است که طعم تلخ محرومیت، آوارگی، شکنجه و قتل را چشیده اند و در اشغال هستند و سرزمین خود را از دست داده‌اند.

همه این‌ها باعث شد تا مردم و گروه‌های فلسطینی طوفان الاقصی را طراحی کنند، فلسطینی‌ها سالیان درازی است که همه چیز خود را از دست داده‌اند و طوفان‌الاقصی دفاع مشروع مردم فلسطین برای بازگشت به وطن و احقاق حقوق خود است و مردم فلسطین با دستان خالی سعی در تحقق این امر هستند.

با وجود همه اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی مردم غزه توقع دارند تا از سوی کشور‌های عربی حمایت شوند و سران کشور‌های عربی با آن‌ها همدلی و همراهی کنند نه اینکه با رژیم صهیونیستی وارد مذاکره و صلح شوند.

صلح ابراهیم، یک توطئه خطرناک از سوی رژیم اشغالگر بود تا با دور زدن مردم فلسطین دست دوستی به سمت اعراب دراز کند و در نتیجه خشم و غصب مردم فلسطین را در پی داشتند و حقوق پایمال شده آن‌ها هنوز احقاق نشده است.

مردم فلسطین هنوز به خانه‌های خود برنگشته‌اند و حقوق اولیه آن‌ها نادیده گرفته شده است و هیچ صلحی نمی‌تواند برقرار باشد تا زمانی که اشغال است و تا زمانی که اشغال و اشغالگر پابرجا هستند، مقاومت همچنان ادامه دارد.

رژیم غاصب اسرائیل نیز تا به امروز نمی‌خواهد هیچ‌گونه آتش‌بسی در غزه برقرار شود، زیرا برای ادامه حیات ننگین خود به تنش‌آفرینی نیاز دارد. 

اما هرچه بیشتر در طول این یک‌سال جنایات کرده بیشتر در باتلاق فرو رفته و هر گونه جنایتی را انجام داده است. همان‌طور که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در سخنرانی خود در سازمان ملل عنوان کرد این جنگ آخر ماست، اگر رژیم صهیونیستی در این جنگ شکست بخورد خود نابود خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها