یک کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

رژیم صهیونیستی از تمام توان خود برای تحقق این شعار استفاده می‌کند

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی از تمام توان خود برای تحقق شعار از نیل تا فرات استفاده می‌کند اما این شعار تحقق نخواهد یافت.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژیم صهیونیستی از تمام توان خود برای تحقق شعار از نیل تا فرات استفاده می‌کند اما این شعار تحقق نخواهد یافت.
کد خبر: ۱۴۷۶۶۷۹

حمیدرضا غلام‌ زاده کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی جام‌ جم آنلاین در مورد اظهارات وزیر اقتصاد رژیم اسرائیل در مورد تسلط این رژیم از نیل تا فرات گفت: این نوع سخنان برگرفته از یک نگاه اعتقادی است که در میان صهیونیست‌ها وجود دارد.

این کارشناس گفت: دین یهود از نیل تا فرات و این سرزمین‌ها را متعلق به خود می‌داند و اصرار دارد این سرزمین‌ها را اشغال کند و یک حاکمیت مطلق تشکیل دهد که متعلق به قوم یهود باشد که تا به امروز این امر محقق نشده است.

غلام‌زاده گفت: این سناریو و ماجرا را می توان با اتفاقاتی که در غزه اتفاق می‌افتد را تطبیق داد به همین دلیل رژیم صهیونیستی با هرگونه آتش‌بس در غزه مخالف است و می‌خواهد این جنگ ادامه پیدا کند تا اهداف خود را محقق سازد.

این کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: ایالات متحده نیز پیشنهاد دو دولتی برای توقف جنگ در غزه پیشنهاد داده است که هم رژیم صهیونیستی دولت داشته باشد و هم مردم فلسطین،  اساسأ با توجه به خیال‌پردازی‌های این رژیم برای خاورمیانه با هرگونه پیشنهادی مخالفت می‌کند و می‌خواهد حاکمیت منطقه را بدست‌آورد.

این کارشناس در پایان سخنانش گفت: این سخنانان فقط برای روحیه دادن به نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی خیال می‌کند با طولانی تر کردن جنگ غزه می‌تواند این امر را محقق کند که قطعاً شکست خواهد خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها