محرم وزیری:

استاندارد تضمین‌کننده امنیت اقتصاد تولیدکننده و ملجا مصرف‌کننده است

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: استاندارد نه در مقام مچ‌گیری بلکه در جایگاهی امین و مشاوری دانا و خیرخواه تضمین‌کننده امنیت اقتصاد تولیدکننده و ملجا برای مصرف کننده است.
کد خبر: ۱۴۷۷۶۴۱
نویسنده سیددارا سیدعباسی

جام جم آنلاین، محرم وزیری پیش از ظهر امروز در مراسم روز جهانی استاندارد در سنندج اظهار داشت: تولیدکننده و مصرف کننده دو بال تنومند موتور اقتصاد مقاومتی توصیه شده رهبر معظم انقلاب هست این دو بار تماماً بدون تردید بستر شکوفایی و رونق اقتصادی کشور را فراهم و خلق خواهند کرد.

وی در ادامه افزود:  اعتمادبخشی به تولیدکننده و اطمینان‌بخشی به مصرف‌کننده دو ماموریت اصلی و رسالت سازمان ملی استاندارد و اداره کل استاندارد استان کردستان است و محصول و ثمره این تفکر دستاورد غرورآفرین مرکز تایید صلاحیت ایران در عضویت اتحادیه تایید صلاحیت آسیا اقیانوسیه، ایپک و اتحادیه بین‌المللی اعتبار بخشی آزمایشگاه‌ها آیلک برگ زرین بر افتخارات سازمان ملی استاندارد است.

به گفته وزیری، سرانجام راهبرد یک آزمون، یک بازرسی و پذیرش جهادی بعد از ۲۶ سال انتظار محقق شد و بدون تردید بازشدن دروازه‌های رونق اقتصادی و رنگین شدن سفره هر ایرانی آرزوی هر کارگزار مردم‌دار و مردم‌باور است.

مدیرکل استاندارد کردستان تصریح کرد: امروز می‌توانیم در ویترین فروشگاه‌های دنیا محصول ایرانی را با نشان استاندارد ببینیم که این بیانگر شکوه و عظمت تفکر اصیل انقلابی با رویکرد جهادی است.

وی عنوان کرد: امروز تولیدکننده استانمان با تکیه بر رهنمودها و تخصص‌های خانواده بزرگ استاندارد زیباترین جلوه‌های اقتصاد مقاومتی را در صفحات پر افتخار این آب و خاک حک کردند و به برکت نگاه فرصتی مدیریت کلان استان گرد هم آمده‌ایم تا زیباترین جلوه‌های مشارکت مردمی در ایرانی آباد و اقتصادی مقاوم را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: مدعیان تولید با کیفیت مطابق با استاندارد استانمان برای بهره‌گیری از بازار مصرف و صادرات محصولات خود با خانواده بزرگ استاندارد دوشادوش هم حرکت می‌کنند.

وزیریدر ادامه افزود: خانواده بزرگ استاندارد نه در مقام مچ‌گیری بلکه در جایگاهی امین و مشاوری دانا و خیرخواه تضمین‌کننده امنیت اقتصاد تولیدکننده و ملجا برای مصرف کننده است.

وی اظهار داشت: مصرف کننده ایرانی استاندارد را معتمد خود می‌داند و امنیت مالی و سلامتی خود را در ظرف خانواده بزرگ استاندارد می‌بیند لذا وظیفه استاندارد بس خطیر و مقدس است آنجا که پای امنیت و سلامتی مصرف کننده در میان باشد.

به گفته وزیری، استاندارد مطابق با قانون توسعه و تقویت نظام استاندارد در مقام ضابط قضایی از حقوق مصرف کننده دفاع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تخصیص و مستقر نمودن اداره در شهرستان دهگلان، تخصیص زمین جهت احداث ساختمان اداری در شهرستان دیوان‌دره، تخصیص ساختمان اداری در شهرستان سروآباد، ساماندهی عملیاتی به مرز باشماق در حوزه استاندارد، نگاه فرصتی به ظرفیت‌های درون‌سازمانی و تلاش در تقویت سلامت اداری و کاهش فاصله دولت و ملت در حوزه تخصصی نگاه فرصتی به سرمایه های انسانی مولد ثروت در استان حمایت قاطع و بی‌چون و چرا از موضوع صادرات از اقدامات اداره‌کل استاندارد کردستان بوده است.

وزیری همچنین، تقویت همگرایی و هم‌آوایی در بین پرسنل خدوم اداره کل استاندارد، تسهیلگری عملیاتی در حوزه تولید، خدمات، صادرات و واردات، بهره‌گیری از پیشنهادات و انتقادات سازنده و تسهیلگر، کسب رتبه دو و چهار در ارزیابی اداره کل مربوطه از سوی سازمان استاندارد، کسب رتبه اول در ارزیابی ادارات ذی‌ربط استان، کسب امتیاز ۹۶ از ۱۰۰ در ارزیابی عملکرد مدیریت را از افتخارات این اداره‌کل در کردستان اعلام کرد.

وی پیگیری و مطالبه‌گری تقویت و نظارت ارزیابی واحدهای تولیدی استان، بازرسی و بررسی کیفیت محصولات تولیدی استان جهت صادرات و توجه ویژه به فرصت‌های مرزی فعال کشور و در نهایت حمایت و همراهی از آزمایشگاه‌های همکار جهت اخذ پروانه استاندارد ۱۷۲۵ و تقویت شان و جایگاه مدیران کنترل کیفیت به عنوان افسران حوزه کنترل و نظارت کیفیت محصول ایرانی از مهمترین سیاست‌های راهبردی آینده اداره‌کل استاندارد کردستان ذکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها