با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام شد؛

دسترسی تهرانی‌ها به غرب بزرگراه شهید یاسینی

دسترسی بزرگراه شهید سلیمانی به مسیر غرب بزرگراه شهید یاسینی در صد و چهل و هفتمین پویش امید و افتخار امروز (۲۸مهر ۱۴۰۳) با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۷۷۸۰۶

دسترسی تهرانی‌ها به غرب بزرگراه شهید یاسینی

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از فارس،این معبر با طول ۳۵۰ متر و عرض ۶ متر با یک خط عبوری و یک مسیر پیاده‌رو به روش دیوار بتن مسلح اجرا شده است. اجرای ۹۵۰متر طول شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و احداث ۱۵۵ متر طول دیوارسازی از سایر بخش‌های این پروژه به شمار می‌آید.

کاهش ۷۳۰ کیلومتری تهرانی‌ها با تکمیل ۹۸ تقاطع

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در ابتدای مراسم با ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع امنیت و شهدای دفاع مقدس، به وصل‌شدن مسیر دستگردی که بزرگراه رسالت به بزرگراه شهید یاسینی اشاره کرد و گفت: زمانی که این بزرگراه تکمیل شد، دسترسی‌های آن رها و به آینده موکول شد. شاید انجام این دسترسی‌ها تحت عنوان تکمیل تقاطعات، کاری مشکل با هزینه بالا باشد، اما از نظر اعتباری، اعتبار چندانی برای شهرداری تهران ندارد. ما چون اعتقاد داریم کاری مؤثر است، پای تکمیل ۹۸ تقاطع ایستادیم.

 

دسترسی تهرانی‌ها به غرب بزرگراه شهید یاسینی

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران ادامه داد: امروز ۳۲ پروژه از ۹۸ پروژه را افتتاح کردیم. تا انتهای این دوره مدیریت شهری بالای ۵۰ پروژه را افتتاح می‌کنیم. هر یک از این پروژه بر روی ترافیک تهران مؤثر است. بررسی شده که این ۹۸ تقاطع باعث کاهش ۷۳۰ مسافت در تهران می‌شود.

امیر محمد نوری، شهردار منطقه ۱۳ در ادامه مراسم به نقش و کیفیت‌آفرینی پروژه‌های عمرانی مخصوصا پل‌ها و زیرگذر در آلودگی هوا اشاره و تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها