نقشه راه مقاومت در حال و آینده
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

نقشه راه مقاومت در حال و آینده

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

عزم پولادین چهره درخشان مقاومت

این واقعیت که ‌آقای یحیی سنوار در حال رزم به شهادت رسید نشان دهنده ‌‌ عمق اراده حماس و فرماندهان آن برای مقاومت و مجاهدت است. در واقع این رزمندگان در برابر دشمن ظالم از عزم پولادین برخوردار هستند.
این واقعیت که ‌آقای یحیی سنوار در حال رزم به شهادت رسید نشان دهنده ‌‌ عمق اراده حماس و فرماندهان آن برای مقاومت و مجاهدت است. در واقع این رزمندگان در برابر دشمن ظالم از عزم پولادین برخوردار هستند.
کد خبر: ۱۴۷۷۸۹۴
نویسنده  محسن پاک‌آیین | کارشناس مسائل غرب آسیا

در پی شهادت ‌آقای یحیی سنوار نکات مختلفی از سوی کارشناسان مطرح شده است. در این بین باید تاکید کرد که آقای سنوار‌ در حال رزم علیه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این درحالی است که‌ رژیم صهیونیستی تلاش می‌کرد شرایط را به شکل دیگری نشان دهد به همین دلیل  اعلام کرده بود که آقای سنوار در تونل‌ها مخفی شده است.

بنابراین این واقعیت که ‌آقای سنوار در حال رزم به شهادت رسید نشان دهنده ‌‌ عمق اراده حماس و فرماندهان آن برای مقاومت و مجاهدت است. در واقع این رزمندگان در برابر دشمن ظالم از عزم پولادین برخوردار هستند. رهبر معظم  انقلاب نیز آقای سنوار را چهره درخشان مقاومت خطاب می‌کنند و به‌ موضوع  مجاهدت و عزم پولادین حماس، فرماندهان و رزمندگان این جنبش اشاره فرموده‌اند.

به این ترتیب رهبر انقلاب‌ ‌ عزم پولادین‌ مقاومت را که با تدبیر و شجاعت همراه است ‌ به عنوان یک سیلی توصیف کرده‌اند که به صورت رژیم صهیونیستی خورده است.

 

در این بین لازم به یادآور است که عملیات طوفان الاقصی ضربه جبران ناپذیر‌ و غیر قابل ترمیمی برای رژیم صهیونیستی  محسوب می‌شود، چراکه بیش از یک سال است که رژیم صهیونیستی را با مشکلات مختلف روبرو کرده است.

نباید فراموش کرد که ‌ رژیم صهیونیستی زمانی به دنبال رویای فتح نیل تا فرات بود وتلاش می‌کرد تا تمام غرب آسیا را در اختیار بگیرد.علاوه بر این رژیم صهیونیستی‌ در زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا به دنبال اجرای معامله قرن بود تا در سایه این معامله بتواند تمام کرانه باختری و غزه را بدون هیچ صدمه‌ای به دست بیاورد. افزون بر این لازم به یادآوری است که رژیم صهیونیستی به دنبال عادی سازی روابط خود با کشورهای عرب بود و به این شکل سعی می‌کرد‌ بتواند روابط خود را با اعراب عادی کند و از این طریق غزه و کرانه باختری را به اراضی اشغالی الحاق کند.

این در حالی است که بر اثر عملیات طوفان الاقصی‌ تمام ‌ آرزوهای رژیم صهیونیستی‌ بر باد رفته است و هیمنه بزرگترین ارتش غرب آسیا البته به قول خودشان شکسته شده است. علاوه بر این امروزه افکار عمومی جهان کاملا علیه ‌ رژیم صهیونیستی است و پرچم فلسطین در تمام نقاط جهان برافراشته شده ‌ و جهانیان از آزادی فلسطین حمایت می‌کنند.

رهبر معظم  انقلاب نیز اشاره کرده‌اند که آقای یحیی سنوار کار خودش را با ضربه جبران ناپذیر انجام داده و به آرزوی خود نیز دست یافته است. به همین دلیل سرانجامی جز شهادت شایسته ایشان نبود.


رهبر انقلاب آقای سنوار را در ردیف برجستگانی  مانند ‌ شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیه‌  قرار داده‌اند. افزون بر این رهبر انقلاب تاکید کردند که جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت آقای سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت. این در حالی است که رهبر انقلاب بر تعهد ایران مبنی بر اینکه در کنار مجاهدان و مبارزان با اخلاص خواهند ماند، ‌مجددا صحه گذاشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها