به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این جلسه، نظارت و بازرسی را از مهمترین موضوعات حوزه مدیریت نوین برشمرد و گفت: کارکرد بهینه نظارتی در پیشرفت هر سازمانی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
محمد امجد، ضمن مهم دانستن نقش نظارت و بازرسی در ارتقا سطح شرکتهای آب و فاضلاب، از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قم و تلاش برای افزایش رضایتمندی مشترکان که منجر به کاهش شکایات مردمی شده، قدردانی کرد و افزود: روند رسیدگی به شکایات در این شرکت در یک سال اخیر مطلوب بوده است.
مهدی نظرزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم هم در این جلسه اهمیت نظارت و بازرسی در شرکتهای آب و فاضلاب را به عنوان ابزارهای کلیدی در مسیر بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهرهوری دانست و گفت: با اجرای دقیق نظارتها، میتوان به شناسایی نقاط ضعف و مشکلات موجود پرداخته و راهکارهای مناسبی برای رفع آنها ارائه داد.
قائممقام شرکت آب و فاضلاب استان قم هم از اعتماد بالای مردم استان قم به مرکز تماس تلفنی ۱۲۲ این شرکت خبر داد و با اشاره به ثبت بیشترین درصد شکایات مردمی از طریق این سامانه افزود: رسیدگی به شکایات و مطالبات مردم و پیگیری مسائل از وظایف ذاتی ماست و شرکت آب و فاضلاب استان به این موضوع توجه جدی دارد.
عبدالحمید توکلی بینا مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفای قم را جزو پیشگامان این عرصه در کشور بیان کرد و گفت: دسترسی آسان به خدمات، افزایش رضایتمندی مردم و سهولت ثبت درخواستها و شکایات و پیگیری آنها از مزیتهای این مرکز است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
با دکتر علیاصغر احمدی، مدیر رادیو ورزش درباره ویژگیها و افقهای پیش روی این شبکه پرشنونده گفتوگو کردیم
استاد بهپژوه در گفتوگوی اختصاصی با «جامجم»:
در گفتوگو با دکتر محمودرضا اکرامیفر، مدیر «انتشارات جامجم» مطرح شد
گفتوگوی «جامجم» با کارگردان، بازیگر و تهیهکننده فیلم پیشمرگ