جیک و پیک، همراه همیشگی صاحبان کسب و کار در رادیو جوان

توجه به جایگاه کسب و کارها و همچنین ضروت نگاه ویژه به این حوزه از اولویت‌های اصلی رادیو است. از این رو برنامه «جیک و پیک» رادیو جوان به معرفی کسب و کارهای فعال در فضای مجازی می‌پردازد.
توجه به جایگاه کسب و کارها و همچنین ضروت نگاه ویژه به این حوزه از اولویت‌های اصلی رادیو است. از این رو برنامه «جیک و پیک» رادیو جوان به معرفی کسب و کارهای فعال در فضای مجازی می‌پردازد.
کد خبر: ۱۴۹۷۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، مژده طهرانی‌ها تهیه‌کننده برنامه «جیک وپیک» گفت: امیر، شخصیت محوریِ قصۀ جیک و پیک است که همیشه در فضای مجازی به دنبال شهرت و توجه است و با چالش‌ها و آسیب‌های این فضا روبرو می‌شود. داستان‌ برنامه به زندگی امیر و دغدغه‌های او به عنوان نماینده‌ای از جوانان ایرانی در عصر حاضر می‌پردازد.

وی با اشاره به بخش های مختلف ادامه داد: در«جیک و پیک پلاس» امیر و همسرش در گفت‌وگوی تلفنی با صاحبان کسب‌وکارهای مجازی، به معرفی و حمایت از آنها می‌پردازند.

وی در خصوص اهمیت این برنامه و تاثیر آن بر کسب و کارهای مجازی افزود: «جیک و پیک» از سال 1399، با معرفی کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی به رشد و پیشرفت آنها کمک کرده است و امسال برای اولین بار، صاحبان کسب‌وکارها به صورت حضوری در استودیوی برنامه حضور یافته‌اند و در فضایی صمیمی و شاد، به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازند. در مجموع کمک به رشد و توسعه کسب و کارها از اهداف برنامه «جیک و پیک» است. 

صاحبه عظیمی و امیر عضد مجری- بازیگران برنامه «جیک و پیک» هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیات‌ها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتار‌های تنش‌زا شود

ما فرزندان دلیلیم، نه پرخاش

نیازمندی ها