مدیرعامل آبفای منطقه ۴: رسانه‌ها در بحران کم‌آبی نقش حیاتی ایفا می‌کنند

کد خبر: ۱۵۰۲۳۶۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه ۴ تهران به نقش حیاتی رسانه‌ها در بحران کم‌آبی و اطلاع‌رسانی دقیق تاکید کرد.

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۴ تهران روز گذشته ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴، میزبان گروهی از فعالان رسانه‌ای از خبرگزاری‌ها و مطبوعات مختلف از جمله ایرنا، ایسنا، تسنیم،جام‌جم، مهر، آنا، سورپرس، گویای صنعت، روزنامه‌های همشهری، ایران و اطلاعات بود.

مدیرعامل آبفای منطقه ۴: رسانه‌ها در بحران کم‌آبی نقش حیاتی ایفا می‌کنند

مدیر عامل شرکت آبفای منطقه ۴ تاکید کرد: در شرایط بحران کم‌آبی، رسانه‌ها نقش حیاتی در اطلاع‌رسانی سریع و دقیق ایفا می‌کنند.

حقیقی همچنین با اشاره به کاهش نزولات جوی و افت قابل توجه ذخایر سدهای تامین‌کننده آب تهران، از بحران جدی کم‌آبی در استان تهران خبر داد و از رسانه‌ها خواست تا به عنوان رابط میان مردم و مسئولان، شهروندان را به مدیریت صحیح مصرف آب ترغیب کنند.

وی در ادامه به اقدامات فرهنگی شرکت آبفای استان تهران و زیرمجموعه‌های آن، به ویژه راه‌اندازی پویش 20 در 30 اشاره کرد و افزود: «ارتباط مستمر با رسانه‌ها به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که در شرایط حساس و بحرانی عملکرد موثری داشته باشند.» 

مدیرعامل آبفای منطقه ۴ از اصحاب رسانه درخواست کرد تا با اطلاع‌رسانی دقیق و تولید محتوای آموزشی، مردم را به مشارکت در مدیریت مصرف آب و پیوستن به پویش 20 در 30 تشویق کنند.

این نشست با هدف ارائه اطلاعات شفاف و جلب همکاری رسانه‌ها در شرایط کم‌آبی برگزار شد و نمایندگان رسانه‌ها، ضمن استقبال از همکاری با شرکت آبفای منطقه ۴، آمادگی خود را برای ایجاد تعاملات بیشتر و موثرتر اعلام کردند.

در ادامه، مدیر دفتر مدیریت مصرف آب به معرفی روش‌های بهینه‌سازی مصرف آب و ابزارهای کاهنده مصرف پرداخت و توضیحاتی جامع در این زمینه ارائه نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

صدای «مرجان» باید شنیده شود

گفت‌و‌گو با میلاد بنی‌طبا، کارگردان فیلم سینمایی «مرجان» پیرامون دغدغه‌های ساخت و چالش‌های اکران یک فیلم اجتماعی

صدای «مرجان» باید شنیده شود

نیازمندی ها