حمید بروغنی،مدیرعامل بازاریابان تجارت جهانی درباره وضعیت بازاریابی در شرکتهای دانشبنیان ایران اظهار داشت : در حال حاضر، شرکتهای دانشبنیان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارند، اما چالشهای زیادی در حوزه بازاریابی دارند. یکی از دغدغههای مهم کمبود شناخت از بازارهای هدف و نیازهای مشتریان است. برای موفقیت در بازارهای داخلی و خارجی، نیازمند استراتژیهای نوین و بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا هستیم.
وی با بیان اینکه حمایتهای دولتی و ایجاد شبکههای تبلیغاتی قوی نقش اساسی در بهبود وضعیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان ایفا میکند افزود : مهمترین اقدام برای تقویت فرآیند بازاریابی در این شرکتها آموزش نیروهای متخصص در زمینه بازاریابی دیجیتال و بینالمللی است. علاوه بر این، توسعه پلتفرمهای تبلیغاتی بومی و بهرهگیری از فناوریهای نوین مانند هوش مصنوعی در تحلیل بازار و شناخت نیازهای مشتریان، میتواند کمک شایانی به شرکتهای دانشبنیان کند. همچنین، افزایش تعامل و همکاری میان شرکتها و نهادهای دولتی و خصوصی، مسیر توسعه بازار و ارتقاء سطح بازاریابی را هموارتر میسازد.
به گفته بروغنی موفقیت در بازارهای داخلی و جهانی نیازمند عزم و تلاش مستمر است و شرکتهای دانشبنیان باید تمرکز خود را بر نوآوری، کیفیت و شناخت دقیق نیازهای بازار قرار دهند. در این مسیر، همتی جمعی و حمایتهای مؤثر میتواند نقش کلیدی در ارتقاء جایگاه فناوری و تجارت کشورمان ایفا کند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی «جامجم» با هوشنگ توکلی پیرامون تجربه بازی در «مرگ تدریجی یک رویا»
طالقانی معتقد است سینمای ملی داشتن به هر قیمتی افتخار محسوب نمیشود، چون این مقوله تبدیل به یک ابژه شده و طرف غربی هر قدر خودمان را تحقیر کنیم، بیشتر به ما امتیاز میدهد
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد