او در جاده ها سرقت می کرد

دستگیری دزد رانندگان کامیون

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که رانندگان کامیون را در استان‌های اصفهان، فارس، مرکزی و تهران مورد دستبرد قرار می‌داد، خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۰۴۹
به گزارش فارس سرهنگ "حسین حسین‌زاده " افزود: اسفند ‌سال گذشته راننده یک خودروی تریلی اسکانیا به نام "عبدالرضا ـ ف " به پلیس آگاهی مراجعه‌ و اظهار کرد‌ شب گذشته در بین راه منتهی به استان اصفهان به دلیل خستگی خودرو را متوقف کردم و به استراحت پرداختم پس از کمی استراحت تازه مشغول صرف شام بودم که ناگهان فردی ناشناس با لباس اسپورت از سمت در‌ شاگرد وارد کابین خودرو شده و مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و سپس با دستبند‌های پلاستیکی دست و پاهایم را بست و مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد‌، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و کیف جیبی مرا به سرقت برد‌ و متواری شد‌، چند ساعت بعد راننده‌ای به کمک من آمد و پس از باز کردن دست و پاهایم مرا به بیمارستان برد.

وی افزود: با اظهارات این راننده کامیون، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری این سارق خطرناک آغاز شد و در گام اول با کمک شاکی چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم صورت گرفت.

این مقام مسئول گفت: با تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس مشخص شد متهم "حسین ـ ح " 26 ساله اهل یکی از استان‌های غربی کشور است که به غیر از استان اصفهان در استان‌های فارس‌، مرکزی‌، قم و تهران نیز مرتکب جرائم مختلفی شده و یکی از مجرمان سابقه‌دار است.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان تصریح کرد: در حالی که کارآگاهان پلیس مشغول رد‌یابی متهم بودند، هشتم خرداد ‌سال جاری او با مجروح کردن یک راننده تریلر دیگر در جاده دلیجان مبلغ قابل توجهی را از او سرقت کرده و گریخته بود.

سرهنگ ‌حسین‌زاده‌ عنوان داشت: با توجه به این‌که شواهد پلیس نشان می‌داد متهم یک بار دیگر وارد استان اصفهان شده عملیات ویژه برای دستگیری او در دستور کار قرار گرفت و سرانجام صبح ‌نهم خرداد ‌سال جاری هنگام خرید از یک میوه فروشی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در بازرسی از خودروی وی تعدادی دستبند پلاستیکی که در سرقت‌ها از آن‌ها برای بستن دست و پای مالباختگان استفاده می‌کرد به همراه یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه‌، یک دست لباس‌، یک عدد چاقوی آغشته به خون و مبالغی وجه نقد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بازجویی‌های انجام شده از متهم وی به تعدادی از سرقت‌های صورت گرفته در استان اصفهان اعتراف کرده و مالباختگان این سرقت‌ها نیز شناسایی شده‌اند.

سرهنگ ‌‌حسین‌زاده‌ افزود: با توجه به این‌که این متهم در چند استان دیگر کشور نیز مرتکب جرائم مختلف شده است از رانندگانی که اموال آن‌ها توسط این سارق به سرقت رفته و مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند درخواست می‌شود به منظور شناسایی متهم به پلیس آگاهی اصفهان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 2184308 ـ 0311 و 2184310 ـ 0311 تماس گیرند و ‌پلیس را در تکمیل پرونده یاری دهند.

به گزارش سایت پلیس، این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به این که متهم در سرقت‌های خود به شکل فجیع و هولناک طعمه‌هایش را مورد ضرب و شتم قرار داده است احتمال ارتکاب قتل از سوی ‌وی دور از ذهن نیست و به همین دلیل تیم تحقیق هم اکنون در حال بررسی درباره این فرضیه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها