رئیس مجلس شورای اسلامی:

دولت لایحه چند دوازدهمی‌ بدهد

سخنگوی دولت خبر داد:

ارائه بودجه تا چند روز آینده

سخنگوی دولت از ارائه بودجه به مجلس شورای اسلامی از سوی دولت طی چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۰۵۱
ارائه بودجه تا چند روز آینده

غلامحسین الهام سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان ارائه بودجه سال 92 به مجلس شورای اسلامی گفت: انشاالله طی چند روز آینده بودجه به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره زمان پرداخت عیدانه دولت به مردم گفت: انشاالله به زودی نیز این عیدی به مردم پرداخت خواهد شد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری در مورد جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: این جلسات همچنان ادامه خواهد داشت و موضوع اصلی آن نیز بحث هدفمندی است.

الهام گفت: باید همکاری‌ها و هماهنگی ها ادامه پیدا کند و در مورد بحث هدفمندی نیز باید مجلس و دولت به جمع بندی برسند؛ البته ظاهرا مجلسی‌ها به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند و  باید تدبیر دیگری اندیشیده شود

سخنگوی دولت درباره زمان جلسه آینده بین مجلس و دولت تصریح کرد: موضوع جلسات مهم است نه زمان آن، ما جلسات را تعطیل نکرده‌ایم که زمان بگذاریم،مجلسی ها باید در این خصوص به جمع بندی برسند.

الهام در پاسخ به سوال دیگری درباره تکلیف نهایی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: نامه معرفی آقای نامی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است و انشاالله نامه معرفی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در زمان نزدیک به مجلس ارسال می‌شود.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری درباره زمان دقیق جلسات بین مجلس و دولت گفت: من از زمان دقیق این جلسات مطلع نیستم.

الهام در پاسخ به سوال دیگری درباره سخنان مقام معظم رهبری پیرامون بحث نزدیکی هر چه بیشتر مسئولان برای حل مشکلات گفت: درباره ضرورت اجرای سخنان رهبری حرفی نداریم و ضرورت خدمت به مردم در این میان بیش از پیش وجود دارد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها