داماش رکورددار بازی بدون تماشاگر!

درخشان:سر تیم های ضعیف زیر تیغ است

سرمربی تیم فوتبال داماش با گله‌ از محرومیت تماشاگران تیمش در بازی فردا (شنبه) مقابل صبا گفت: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا سه امتیاز خانگی بازی با صبا را از دست ندهیم اما متاسفانه سر تیم‌های ضعیف را می‌برند!
کد خبر: ۵۴۳۱۲۹
درخشان:سر تیم های ضعیف زیر تیغ است

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز نارضایتی از محرومیت تماشاگران داماش در بازی با صبا گفت: متاسفانه یک جلسه محرومیتی که برای تماشاگران داماش در نظر گرفتند قرار است در همین مسابقه اعمال شود. بازی بدون تماشاگر معنا ندارد و مطمئنا این قضیه در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار است. مسلما نبود تماشاگران از جذابیت‌های مسابقه کم‌ می‌کند.

سرمربی داماش در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت یک‌جلسه‌ای تماشاگران‌تان را منصفانه می‌دانید، به ایسنا گفت: متاسفانه منصفانه یا غیرمنصفانه، سر تیم‌های ضعیف را می‌برند! پیش از این هم چندین مرتبه ما را محروم کردند. باید ریشه این مسایل را پیدا کنند. می‌خواهم بپرسم تماشاگرانی که تیم شان دو گل زده و از حریف جلو است، چرا باید فحش بدهد؟!

وی با انتقاد از عملکرد کمیته انضباطی در محروم کردن تماشاگران داماش، افزود: قطعا عده‌ای شرایطی بوجود آوردند که تماشاگر را عصبانی می‌کند. بعضی‌ها درباره یکسری مسایل شعارهایی دادند، اما کسی آنها را ندید، بعد آمدند تماشاگران تیم ما را محروم کردند!

درخشان در رابطه با وضعیت داماش پیش از بازی با صبا گفت: شرایط تیم ما بد نیست، البته هفته پیش بازیکنان شرایط روحی چندان مساعدی نداشتند که الان بهتر شدند. خوشبختانه در این دو، سه روزه بخشی از طلب‌ها پرداخت شده است.

وی افزود: ما بازیکن محرومی نداریم اما حسین و مرتضی ابراهیمی تنها بازیکنان مصدوم ما هستند که معلوم نیست به این بازی برسند. با این حال تلاش زیادی شده که آنها مقابل صبا به میدان بروند.

سرمربی داماش در ارزیابی‌اش از صبا، تصریح کرد: صبا تیم خوب، جوان و دونده‌ای است. آنها بازی‌های قابل قبولی را در این فصل به نمایش گذاشتند و با وجود آن که مسابقه فردا در زمین خودمان برگزار می‌شود، می‌دانم که کار سختی برای امتیاز گرفتن از آنها داریم. پیش‌بینی می‌کنم بازیکنان صبا هم به خاطر حذف‌شان در لیگ قهرمانان آسیا مقداری دچار افت روحی شده باشند اما به هر حال همه تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز خانگی این بازی از دست‌مان نرود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها