قلعه نویی: اوضاع استقلال نابسامان است

پرونده رحمتی تا اطلاع ثانوی بسته شد

سرمربی تیم استقلال معتقد است که اعضای این تیم با مشکلات بسیار زیادی روبه رو هستند و این موضوع عامل این است که تمرکز لازم را نداشته باشند. وی اعتراض خود را اعلام کرده است.
کد خبر: ۵۴۷۴۳۲
پرونده رحمتی تا اطلاع ثانوی بسته شد


اعضای تیم استقلال با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و در این میان سرمربی استقلال از این وضعیت شکایت دارد زیرا وی اعلام کرده است که در بدترین شرایط هدایت تیم استقلال را به عهده دار و سعی می کند اوضاع را طوری پیش ببرد که به نفع استقلال و اعضای این تیم تمام شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ وی در گفتگو با مدیر عامل تیم استقلال اعلام کرده است: که اوضاع تیم نا به سامان است و وی نمی تواند در این خصوص اقدامی را انجام دهد که به اعضای مشکل دار این تیم یاری برساند.
گفتنی است: وی به مدیر عامل استقلال اعلام کرده است که باید هر چه سریعتر اقدامات لازم را در  خصوص شرایط این تیم انجام دهد و معتقد است که مدیریت تیم باید شرایط را به نفع این تیم تغییر دهد.
وی اعلام کرده است که با این وضعیت،  اعضای این تیم  یکی پس از دیگری با مشکلات بسیار زیادی روبرو می شوند و  این موضوع عامل این است که آنها تمرکز  خود را برای حضور در ترکیب استقلال از دست بدهند و با مشکلاتی روبرو شوند که در نهایت به تیم ضربه می زند.
وی بارها در این خصوص  پای صحبت های اعضای تیم خود نشسته  است و این موضوع عاملی  است که وی برای حضور در این تیم و ادامه همکاری با استقلال دچار تردید شود.
شایان ذکر است: قلعه نوعی اعلام کرده است ادامه مشکلات این چنین مالی برای استقلال باعث این می شود  که بازیکنان از استقلال فراری شده و برای حضور در این تیم برنامه ای نداشته باشند.
وی مشکلات حاد چند بازیکن را اعلام کرده است و قرار بر این شد که بازیکنان از استقلال فراری شده و برای حضور در این تیم برنامه ای نداشته باشند.
گفتنی است:  وی مشکلات حاد چند بازیکن را اعلام کرده است و قرار بر این شد که این مسائل هر چه سریعتر حل و فصل شود و اوضاع به گونه ای است که بازیکنان استقلال نمی توانند با این  وضعیت به تمرکز کامل خود  در تیم ادامه دهند و بدون استرس و فشار به فعالیت خود در تیم ادامه دهند.
قلعه نوعی از اعضای تیم خود حمایت  کرده است و اعلام داشت که شرایط برای این بازیکنان  به گونه ای خاص پیش می رود زیرا بازیکنان این تمی توانند مشکل خود را با قول و قرار حل و فصل کنند و این موضوع عاملی است که اعضای این تیم به تکاپو بیفتند و شرایط را برای آنها تغییر دهند زیرا مدیریت استقلال نمی تواند با این وضعیت به مشکلات کل تیم رسیدگی کند و امیر قلعه نوعی نیز معترض است.

** پرونده رحمتی، تا اطلاع ثانوی بسته شد
پرونده این بازیکن در فدراسیون  باز است  اما تا به حال رسیدگی های لازم در این   خصوص،  انجام نشده است وحتی  رئیس فدراسیون فوتبال  در این مورد اقدامات لازم را انجام نداده است و حتی اعلام شده است که وی قصد دارد این بازیکن را به تیم ملی  باز گرداند اما شرایط برای این اقلام مهیا نیست زیرا کیروش به عنوان سرمربی تیم ملی  اعلام کرده است که تصمیم نهایی را در این خصوص وی آتخاذ می کند و هیچ یک از اعضای فدراسیون و تیم ملی  حق دخالت در کار و امور مربوط به وی را در تیم ندارند و این موضوع عاملی است که این بازیکن،  دچار مشکلات جدی برای بازگشت شود از طرفی دیگر اعلام شده است که پرونده حضور وی در  تیم ملی تا اطلاع ثانوی بسته اعلام شده است زیرا این دروازه بان شرایط بازگشت را ندارد و کی روش که از گوشه و کنار حرف وحدیث های زیادی را در   خصوص رحمتی شنید اعلام کرد که قصد ندارد در خصوص وی  اقدامی را انجام دهد و به دیگر دروازه بانان تیم ملی بسنده کرده است زیرا آنها با آمادگی و انجام تمرینات فشرده قصد ندارد که مشکلات دروازه تیم را حل کنند و با اقتدار وی را همراهی کنند حتی در این خصوص  پرونده  نزد مسئولین تیم ملی باز است اما قصد رسیدگی به آن را ندارند زیرا معتقدند که اعضای این تیم با شرایط خاص روبرو هستند که به حضور این دروازه بان روحیه بالا نیازمندند و این در حالی است  که رحمتی قصد دارد برای تیم بازی کرده و این تیم را در ادامه بازی ها ی مقدماتی جام جهانی همراهی کند.

** بازیکنان خواستار برنامه عید شدند  
اعضای تیم استقلال برای تعطیلات نوروز برنامه ریزی هایی داشتند اما این برنامه ریزی ها قطعاً به نتیجه نمی رسد زیرا اعضای این تیم در کادر فنی برنامه فشرده تمرینی را برای اعضای این تیم در نظر می گیرند تا برای بازی ها آماده شوند، البته مدتهاست که تیم ها در تعطیلات نوروز فرصتی برای سفر و همراهی خانواده هایشان ندارند اما بازیکنان استقلال تصور داشتند که با به دست آوردن فرصتی کوتاه بتوانند با شرایط ایده آل روبرو شده و حداقل سفری کوتاه مدت و حتی دو روزه را داشته باشند اما این اتفاق به احتمال فراوان رخ نمی دهد و تنها بازیکنانی که در تهران ساکن هستند و خانواده شان در تهران حضور دارند می توانند در کنار خانواده سال نو را آغاز کنند و بازیکنان شهرستانی و مجرد این تیم نمی توانند در کنار خانواده هایشان باشند.
بازیکنان این تیم از هم اکنون خواستار برنامه ریزی مسئولان و مربیان و همچنین اعلام برنامه های نوروزی استقلال شدند تا هرچه سریعتر برنامه های خود را برای عید نوروز چیده و از آن نهایت استفاده را ببرند.
اعضای تیم استقلال مدعی شدند که مسئولان باید حداقل تا پایان سال نیمی از طلبهای آنها را پرداخت کنند تا آنها در سال جدید دچار مشکل مالی خانوادگی نشوند.
**درخواست رسمی تراکتوری ها به استقلال
شرایط برای اعضای تیم استقلال به گونه ای است که آنها نمی توانند برای رسیدن به اوضاعی ایده آل، با شرایط اعضای تیم های مقابل خود کنار بیایند زیرا مسئولان تیم تراکتورسازی از استقلالی ها خواستند تا در مورد اوضاع خود در بازی این تیم مقابل استقلال با شرایط تیم مهمان کنار آمده و درخواست اعضای این تیم را بپذیرند زیرا تراکتورسازان قصد دارند با بیش از ده درصد از حق میزبانی خود راهی تهران شوند و در مقابل آبی ها به میدان بروند، این در حالی است که اوضاع این تیم کاملاً متفاوت است و اعضای تیم استقلال اعلام کردند در این خصوص برنامه ای ندارند که قصد کنند تراکتورسازی را با تعداد بسیار هوادارانش در استادیوم آزادی تحمل کنند زیرا اعضای این تیم با اوضاعی خاص روبرو هستند که وضعیت را برای این تیم دچار تغییر کند.
هواداران تیم تراکتورسازی قصد دارند در تهران این تیم را همراهی کنند و در این میان شرایط برای استقلال نامناسب است زیرا اعضای مسئول تیم استقلال اعلام کردند که شرایط برای آنها به گونه ای است که با توجه به اوضاع اتفاق افتاده در بازی رفت آنها نمی توانند با تراکتورسازان کنار آمده و شرایط را با تغییر روبرو سازند زیرا اعلام شده است که اعضای تیم استقلال اعلام کردند شرایط به گونه ای است که نمی توانند با درخواست تراکتورسازان موافقت کنند زیرا استقلال در این بازی میزبان است و تراکتوری ها باید بتوانند در این خصوص با آبی ها کنار آمده و شرایط را برای این تیم تغییر دهند.
**اعتراض آبی ها به تغییر ساعت نفت؛ زمان تمرینات عوض می شود
اعضای تیم استقلال با شرایط خاص روبرو هستند که هرگونه تغییری در مسابقات لیگ آنها را ناراحت و نگران می کند زیرا معتقدند که این تغییرات در شرایط تیم تأثیرگذار است و آبی ها نمی توانند به هدفشان در مسابقات لیگ برسند زیرا این بازی ها تا پایان فصل تضمین گر برنامه های استقلال و رسیدن این تیم به قهرمانی است به همین دلیل شرایط برای آبی ها دچار تغییراتی می شود که این تیم را با مشکلاتی روبرو می کند.
در این میان اعلام شده است که بازی استقلال-نفت تهران دچار تغییراتی شده است و اعضای این تیم با اوضاعی خاص روبرو شده و اعتراض خود را اعلام داشتند زیرا اعلام شده است که استقلال تمرینات خود را براساس زمان بازی ها تنظیم می کند و این در حالی است که تغییر زمان بازی به حضور آبی هاست و این تیم نمی تواند با تغییر دو ساعته زمان بازی موافق باشد از طرفی اعلام شده است که اعضای تیم استقلال می خواهند در این مورد خاص با مسئولان در سازمان لیگ وارد مذاکره شده و در مورد این موضوع به آینده که نظر سازمان لیگ را تغییر دهند از طرفی اعلام شده است که احتمال تغییر زمان بسیار کم است زیرا استقلالی ها اعلام کردند که در این زمان به میدان نمی روند اما در نهایت اعضای تیم حریف نیز صاحب حق هستند و این موضوع عامل عدم ایجاد تغییر است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها