به دنبال توهین به بازیکن خارجی فجر؛

فیروز کریمی 8 جلسه محروم و 10 میلیون تومان جریمه شد

انتقاد تند سرپرست فجرسپاسی از سرمربی پیکان؛

عاری:‌ چرا کریمی منشوری به لیگ بازگشت؟

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: مگر سرمربی پیکان منشوری نبود پس چرا به لیگ بازگشت؟
کد خبر: ۵۶۰۹۹۶
عاری:‌ چرا کریمی منشوری به لیگ بازگشت؟


 محمد عاری  در خصوص اینکه آیا سندلی بی‌تو بازیکن خارجی فجرسپاسی به علت رفتار ناپسند فیروز کریمی از سرمربی پیکان به فیفا شکایت کرده، عنوان کرد: من با او صحبت کردم. وی ناراحت بود اما شکایتی نکرده است البته اگر این کار را هم انجام دهد باید گفت دستش درد نکند. فوتبال ما که با اقتدار برخورد نمی‌کند.

وی ادامه داد: کریمی برای همه شناخته شده و اخلاقش برای همه مشخص است. مدتی نمی‌توانست در لیگ برتر فعالیت کند و سازمان لیگ وی را محروم کرد. چطور شد که ناگهان به لیگ برتر آمد؟

سرپرست تیم فوتبال فجر افزود: موضوع کریمی بزرگتر از این حرف‌‌هاست. کسی نیست که با او در ایران برخورد کند. باید هم پرونده او به فیفا برسد. مگر کریمی در سازمان لیگ پرونده نداشت؟ مگر او منشوری نبود؟ چه اتفاقاتی افتاد که صلاحیت مربیگری پیدا کرد؟ زمانیکه پول بیت‌المال را دور می‌ریزیم باید این نتایج را هم ببینیم.

عاری در مورد اینکه آیا باشگاه از فیروز کریمی شکایت خواهد کرد، گفت: ما به چه کسی شکایت کنیم؟ همان کسانیکه مجوز مربیگری او را صادر کردند هم‌اکنون باید جوابگو باشند. چطور می‌شود که با تغییرات نفرات، پرونده افراد هم عوض می‌شود. زمانی که عزیز محمدی حضور داشت کریمی در سازمان لیگ پرونده داشت. مگر رفتار او تغییر کرد که به او مجوز دادند؟ دیدید که چنین اتفاقی نیفتاد و همان به سخره گرفتن‌ها ادامه پیدا کرد.

سرپرست فجرسپاسی یادآور شد: فیروز کریمی در 13-14 بازی مربیگری کرد و آخر هم این نتایج را برای پیکان گرفت. 13 سال در فجر سپاسی فعالیت کردم و با مربیان مختلف کار کرده‌ایم اما چنین رفتارهایی ندیده‌ایم. به نظرم زحمات علیپور و محمدی به باد رفت. به هر حال آنها کارهایی در سازمان لیگ انجام داده‌اند. اگر می‌خواهیم فوتبال پاک داشته باشیم نباید آن زحمات را هدر بدهیم.

وی به فارس گفت: بازیکن خارجی ما با فرهنگ ما آشنا شده بود و ما کارهایی انجام دادیم که او راغب باشد در ایران بماند و حتی قرار بود همسر خود را هم به اینجا بیاورد، اما با این قبیل رفتارها همه چیز خراب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها