انصاری فرد در یک قدمی بوندسلیگا

کریم انصاری فرد خرید میلیاردی فصل گذشته محمد رویانیان که فصل ناموفقی را پشت سر گذاشت ، به طور قطع از پرسپولیس جدا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۶۵۷
انصاری فرد در یک قدمی بوندسلیگا

به گزارش جام جم ورزشی ، انصاری فرد که پیش از آغاز فصل گذشته لیگ برتر شایعات مختلفی پیرامون لژیونر شدنش مطرح بود، ظاهرا امسال عزم خود را جزم کرده به هر ترتیب ممکن قید حضور در فوتبال ایران را بزند.

 در این رابطه مدیر برنامه‌های مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان سفت و سخت پیگیر لژیونر شدن این بازیکن هستند و گفته می شود او در یک قدمی  یکی از تیم های بوندسلیگایی قرار دارد. این در حالی است که علی دایی سرمربی پرسپولیس نگاه  ویژه ای به این بازیکن دارد و هیچ دلش نمی خواهد او را از دست بدهد.

 دایی در این زمینه یه کریم انصاری فرد اعلام کرده که در شرایطی با لژیونر شدن او موافقت می کند که تیم خواهان او یک تیم مطرح و شناخته شده باشد ، چه در غیر این صورت کریم مجبور خواهد بود تا آن زمان در پرسپولیس بماند . این نظر دایی با استقبال انصاری فرد مواجه شده و او به نوعی تصمیم گیری راجع به آینده اش را به سرمربی سرخ ها سپرده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
معراج شرفیانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
۰
۰
بله حتما همین طوره به نظر بنده بازیكنان درجه یك كشورمون مثل انصاری فرد در حد بوندسلیگا 1 و لالیگااند وتیم هایی كوچكتر از اینها برای این بازیكنان كم است. هرچند اگر اول با تیم های داخلی مخصوصا در اسیا كسب موفقیت كنند خیلی بهتره. با تشكر یاعلی

نیازمندی ها