کنترل حواشی تیم با مدیر جدید پرسپولیس؛

پنجعلی: مشکلات تیم به گردن من افتاد

حکم سرپرست پرسپولیس این هفته صادر می شود

پنجعلی : تا وظیفه ام روشن نشود در تمرینات حاضر نمی شوم

در جلسه معارفه علی دایی و دستیارانش دوباره با رویانیان در این مورد صحبت کردیم که قرار شد در این هفته حکم سرپرستی ام صادر شود.
کد خبر: ۵۶۷۴۶۸
پنجعلی : تا وظیفه ام روشن نشود در تمرینات حاضر نمی شوم

پس از انتخاب و معرفی علی دایی به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان گفته می شد که مدیرعامل پرسپولیس با محمد پنجعلی نیز برای پذیرفتن سمت سرپرستی به توافق رسیده و وی به زودی جانشین سعید شیرینی خواهد شد اما این اتفاق با گذشت چند جلسه از تمرینات جدید پرسپولیس هنوز رخ نداده و جالب اینکه شیرینی با وجود اختلافاتی که با علی دایی داشته، همچنان به عنوان سرپرست در کنار پرسپولیس حاضر است.                                                                                           
                                                                    
محمد پنجعلی ، عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با جام جم ورزشی، با بیان اینکه تمام توافق های لازم برای سرپرستی اش در پرسپولیس صورت گرفته است خاطرنشان کرد : حتی پیش از آنکه انتخاب علی دایی قطعی شود صحبت از سرپرستی بنده بود ، خوشبختانه در جلساتی که داشتیم سایر اعضای کمیته فنی و پیشکسوتان هم با این موضوع موافق بودند ، با معرفی کادر فنی جدید قرار بود که این حکم هم صادر شود . اما اینکه چرا هنوز این اتفاق نیفتاده من هم به درستی علت آن را نمی دانم.                                                                                                                                                 
وی ادامه داد : البته در جلسه معارفه کادرفنی جدید دوباره با آقای رویانیان درباره این موضوع صحبت کردیم که اعلام کردند که چیزی عوض نشده و این حکم اوایل این هفته صادر می شود ، من هم تا زمان مشخص شدن وظیفه ام صبر می کنم و بعد از آن اگر لازم باشد در تمرینات پرسپولیس و در کنار کادر فنی حاضر خواهم شد.                                                                   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها