سرمربی سابق چگونه دست راست رویانیان شد؟

نقش ویژه حمید استیلی در تغییرات اخیر پرسپولیس!

پیشنهاد عجیب به سرمربی سابق پرسپولیس

استیلی در کادر فنی دایی

جام جم ورزشی : اگر شنیدید که نام حمید استیلی به کادر فنی پرسپولیس و لیست علی دایی اضافه شد، تعجب نکنید .
کد خبر: ۵۶۷۴۷۸
استیلی در کادر فنی دایی


پس از اعلام اعلام لیست کادر فنی پرسپولیس توسط علی دایی ، انتقادهای زیادی از سرمربی جدید سرخها صورت گرفت . منتقدان و آنهایی که کاری به رنگی بودن گزینه ها نداشتند مهتقد بودند که محمد دایی ، رضا فروزانی و حتی کریم باقری نمی توانند برای علی دایی و پرسپولیس گزینه های مناسبی باشند . اما گروه دیگر جدا از بحث فنی و انتقاد به انتخاب های علی دایی ، از انتخاب گزینه های استقلالی توسط سرمربی جدید ناراحت شدند و هواداران دو آتشه پرسپولیس جدا از بحث فنی دوست ندارند که بهزاد غلامپور ، دروزاه بان سابق استقلال ، روی نیمکت تیم شان نبینند .
دامنه این انتقادها و ماجراهای عجیب علی دایی تا جایی ادامه پیدا کرد که شنیدیم رویانیان و حتی نزدیکان دایی تصمیم گرفتند تا به دنبال راه حل جدیدی باشند . در این باره با خبر شدیم که حتی جلساتی بین دایی ، رویا نیان و مشاوران آنها برگزار شده و طرفین در پایان به این نتیجه رسیده اند که یک گزینه با تجربه و پرسپولیسی دیگر به کادر فنی تیم شان اضافه شوند .
از آنجایی که در حال حاضر حمید استیلی به باشگاه و رویانیان بسیار نزدیک است ف نام او برای مربیگری و کمک به پرسپولیس مطرح شد . در حالی که گمان می رفت دایی در مقابل این پیشنهاد موضع گیری کند ، هرگز این اتفاق نبفتاد ولی از سوی دیگر شنیده شده که استیلی در مورد سمتش در پرسپولیس و کادر فنی سرخها رضایت چندانی ندارد .
سرمربی سابق پرسپولیس که روزگاری جانشین علی دایی شده بود ، حالا در شرایطی قرار گرفته که از او خواسته اند برای کمک به پرسپولیس به یاری علی دایی برود و همراه کادر فنی او باشد .
شنیده ها حکایت از آن دارد که حمید استیلی هنوز در این مورد پاسخی نداده ولی نکته قابل توجه این است که افشین پیروانی قبل از این اتفاق ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها