رییس حوضه آبریز زهره، جراحی و حوضه‌های جنوبی کشور از تأسیسات آبی استان بوشهر بازدید کرد؛

تقدیر از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای بوشهر

انتقال آب از سد دوستی به خراسان جنوبی قطعی شد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس از قطعی شدن انتقال آب سد دوستی به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: اعتبارات لازم برای انتقال آب این سد به استان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۸۵۵۴۹
انتقال آب از سد دوستی به خراسان جنوبی قطعی شد

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی تامین آب شرب روستاهای استان به ویژه شهرستان درمیان را از مهمترین انتظارات مردم از دولت یازدهم برشمرد و تصریح کرد: پیگیری منطقه ویژه اقتصادی، رفع مشکلات معیشتی و اشتغال از دیگر خواسته های مردم شهرستان درمیان از رئیس جمهور منتخب به شمار می رود.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات جذب سرمایه گذار در شهرستان های مرزی همچون درمیان ادامه داد:استفاده از معافیت های مالیاتی و بانکی و اجرای سیاست های تشویقی مهمترین راهکار های افزایش مشارکت و جذب سرمایه گذار در شهرستان درمیان است.

حجت الاسلام عبادی، فعالیت های عمرانی و سرعت خدمات رسانی دولت نهم و دهم را کم نظیر دانست و ابراز داشت: دولت های نهم و دهم علیرغم نقد ها و اشکالات گام ها ی موثری در توسعه، آبادانی و اقتدار ایران اسلامی برداشته است و این جای تشکر فراوان دارد.

وی با بیان اینکه پایان کار دولت نباید در کار مدیران اخلال ایجاد نماید، عنوان کرد: احداث بیمارستان اسدیه کارشناسی ترین و ضروری ترین بیمارستان تازه تاسیس استان خراسان جنوبی بوده است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، بالا ترین خدمت را خدمت بی منت به خلق خدا دانست.

عبادی بیان داشت: راهکار برون رفت از بحران کم آبی مدیریت صحیح در مصرف سفره های آبی، مکانیزه شدن صنعت آبیاری، کشاورزی و صرفه جویی در مصرف آب شرب است.

newsQrCode
برچسب ها: سد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها