واکنش مردم به سخنان نتانیاهو

کسی که حرف شلوار میزنه مشخصه عقل نداره

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار نظری کرده بود که باعث شد کاربران نظرات جالبی را در واکنش به این سخنان برای این خبر درج کنند. او گفته بود مردم ایران آزادی ندارند که بتوانند شلوار جین بپوشند.
کد خبر: ۶۰۴۲۸۸
کسی که حرف شلوار میزنه مشخصه عقل نداره

به گزارش جام جم آنلاین نظرات خوانندگان آنقدر جالب و خواندنی بود که تصمیم گرفیتم آنها را بازنشر کنیم البته در قالب یک خبر که همه در یکجا خوانده شود.

خودش هم اگر توانست این نظرات را بخواند متوجه می‌شود که دید مردم ایران نسبت به او که نخست وزیر یک سرزمین اشغالی و یک رژیم جنایتکار است چیست؟

*یکی به این نتانیاهو حالی کنه که حداقل یک سوم مردم ایران از وقتی شلوار جین درست شد دارن می پوشنش .فکر کنم اطرافیانش فیلم های زمان قاجار رو بهش نشون دادن.

*یعنی کارها و مشغله های یک ایرانی شلوار جین پوشیدن و موسیقی غربی گوش دادن هست تو با این حرفت به یک ایرانی توهین کردی مثل این هست که به یک فرد بزرگسال بگی تودغدغه بزرگ زندگیت آبنبات لیس زدن در جمع است. واقعا اگر ایشان این حرف رو زده حماقتش برای همه ثابت شده بعدش شلوار جین پوشیدن یعنی چی؟ اصلا منظور ایشون چیه . من از بچگی تا همین الان شلوار جین و هرشلواری که دوست دارم می پوشم و همه جور موسیقی حتی غربی رو هم گوش میدم اصلا این چیزها چه ربطی به ایشون داره من واقعا نمی دونم.
جواد

*حرفای چرت وپرت نتانیاهو نشان از بی عقلی اوست او خیلی مردم ایران را دست کم گرفته همانطور که امام راحل عزیزمان گفت باید اسراییل و سردمدارانش محو و نابود شوند تا همه نفس راحت بکشند.
سیروس

درود بر آقای روحانی و ظریف که با این سیاست و تدبیر تونستن این آقا را این قدر منزوی و عصبانی و دستپاچه کنن ، پس همه فهمیدیم که با پنبه میشه سر دشمنو برید نه با تهدید و ارعاب و دشمن تراشی ،روحانی متشکریم.
منصور

*من از بی بی سی وهمه رسانه های جهان میخواهم با کسی که در وجودش آدم کشی وجنایت است مصاحبه نکند من یکی از طرفداران بی بی سی بودم ولی باید این کشور غاصب را تحریم کند تا بینندگان خود را از دست ندهد.
نادر

*نتانیاهو کلاً قاطی کرده وچرت وپرت میگه لازمه به یک بیمارستان روانی مراجعه کنه !!!!!!!
ایرانمهر

*ولی حال می کنید که یک دیپلماسی حساب شده چه جوری حرص این آقا رو درآورده و اصلاً نمی‌فهمه چی داره می گه. والله اگه دست آقای نتانیابو بود ایشان نمی گذاشت اصلا مردم ایران (صغیر و کبیر) زنده باشند تا چه برسه انرژی هسته ای داشته باشیم . اصلا چرا اسرائیل که دشمن خونی ماست بمب هسته ای داشته باشه ما نداشته باشیم ؟
علی

*طرف کلا کم آورده و خود را به در و دیفار میزند تا دیده شود لیاقت صهیونیستها همین آدم پرت وپلا گو است خلایق هر چه لایق.
رضا

آقای نتانیاهو، شما که اصلا سلاح هسته ای نداری.ای دروغ گوی حقه باز شارلاتان.
سعید

60* دفه گفته ما باهوشیم ، ما باهوشیم! آقای باهوش! اون زمانی که اسرائیل وجود نداشت مردم ایران شلوار جین میپوشیدن! جم کن خودتو باهووووووووووش!!! خخخخخخ
حمید

*اتفاقا چقدر خوب که همه رسانه ها با این روانی مصاحبه کنند.هر چه بیشتر حرف بزنه ماهیت خودش و کشور خیالی‌اش فاش میشه :)
علیرضا

*به نظر میاد این بابا خیلی از مرحله پرته..! اگه سیاست مداران این رژیم صهیونیستی همشون به لحاظ سطح فکر مثل نتانیاهو باشند ، که دیگه احتیاجی نیست کسی با اینها در بیوفته.! .. اینا خودشون کلک خودشون رو میکنن..!
رضا

*این مردک کاملآ دیوانه شده.فقط داره چرت وپرت میگه.خدا رو شکر دشمن ما اینقدر احمقه.
صادق اسدی

*از نتانیاهوی کودن دعوت می کنم هر زمانی که خواست یک سری به بوتیکهای خیابان شهداء بروجرد بزند. اگه اومد قول می دهم یک شلوار جین هم به او هدیه بدهم!!!! واقعاً دیوانه است .
نام علیرضا امیری

*واقعاً از سطح تفکر نتانیاهو در مورد مردم شریف ایران اظهار تأسف می کنم .
ﺟﻤﺸیﺪ

*ﺗﺎ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﻗﺪﺱ ﺷﺮیف ﻣﺮﮒ ﺑﺮ اسرائیل را فریاد خواهیم ﺯﺩ.
علی

*کسی که حرف شلوار میزنه مشخصه عقل نداره

*اگر اقای نتانیاهو دیکتاتور نبود مردم سرزمین های اشغالی را به آرزویشان میرساند
محمدرضا

مردم ایران از این رژیم و سردمداران جنایتکار آن آنقدر تنفر دارند که حتی اینگونه سخن گفتن او را احمقانه، ابلهانه و سطحی می‌دانند و پاسخ‌های اینچنینی را نثار آن می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
كمال
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
ما شاید با بعضی از عملكردهای مسئولان مخالف باشیم ولی این حرفهای نیتانیاهو واقعا از روی كم فكری و بی خردی اوست. این حرفاش واقعا منزوی شدن و بی لیاقتی خود را برای تمام دنیا اثبات كرد.اثبات كرد كه دولتی ضعیف و بی منطق است.ما تا هم اكنون پای دستاوردهای هسته ای كشورمان ایستاده ایم و خواهیم ایستاد.مرگ بر اسرائیل
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
نظرات نوشته شده كاملا احساسی است. من در شركتی كار میكنم در همین شهر تهران كه اجازه پوشیدن شلوار جین را حتی به آقایان هم نمی دهند...
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
نتانیا هو در مصاحبه اش گفت در ماجرای 88 یك خانومی كشته شد من به ایشون میگم تو كه هر روز مردم بی دفاع رو میكشی حتی به كودكان هم رحم نمی كنی هم سرزمینشو اشغال كردی هم مردمشو می كشی .تو دیگه حرف نزن
مومنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
برای اوباما متاسفم كه ایشان نتانیاهو را دوست خود میشمارد شخصیت هر شخصی از همنشین او مشخص میشود
آرش م
Germany
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
تبریك به دكترروحانی كه باهیئت همراهش چهره واقعی ایران را به تمام دنیا نشان داد و نتانیاهو رادیوانه كرد و نمیداندچه بگوید كلن قاطی كرده
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
به نظر من باید بهش بگیم برو بمیر حالا دیگه ما ایرونیها اینقدر خار شدیم كه ما را با شلوار جین پوشیدن می سنجی تا هستیم، میگیم مرگ بر اسرائیل . حرف چرت زن
راد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
آقای نتانیاهو،از اینكه موجبات خنده ما را فراهم كردی متشكرم.
پریا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
جناب آقای روحانی خیلی خیلی متشكریم كه در آرامش كامل تونستید آقای نتانیاهو رو به حد انفجار برسونید ایشون مساله شلوار ،انرژی هسته ای، بمب ..............كاملا قاطی كرده ؟؟!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
سلام كسی نیست از این دیوانه بپرسه تو ایران بیش از 30000 یهودی آزادانه دارند زندگی می كنن. تو كشور تو چند نفر مسلمان وجود داره كه طعم ظلم و زندان شما رو نچشیده باشه.
هیچكس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
شما كه نظرات مردم رو گزینشی نمایش میدید اصلا چرا نظرخواهی میكنید خودتون بنشینید نظرات خودتون رو وارد كنید و خودتون هم احسنت و هورا بگید! (خود گویی و خود خندی . عجب مرد هنرمندی)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
دسته شما درد نكنه تا می توانید رژیم صهیونیستی رو با افشای حقایق منزوی كنید...به امید نابودی این رژیم مجعول...(ما با فشنگ شما با قلم)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
در پاسخ به رضا باید بگم كه برادر من لباس فرم محل كار منظور این آقا نبوده!!!
رها
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
یكی نیست به این آقا بگه برو عمو كشكت رو بساب
فهیمه زابلی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
فقط ایران!! حتی باهمه كم و كاستیهاش
اقدم
Canada
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
این یارو میدونه چی میگه ، چون با این ابزارها هستش كه صهیونیسم جهانی داره دنیا رو كنترل میكنه موسیقی غربی و شلوار جین و ...

نیازمندی ها