گزارش تمرین امروز پرسپولیس

باقری با شیرینی آمد

تا آخر پای بازیکنم می ابستم

دایی: آدم آهنی نیستم که بی تفاوت باشم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر پدیده شاندیز گفت: می توانستیم بازی را در 90 دقیقه ببریم اما نتیجه پس از وقت اضافه هم قشنگ بود.
کد خبر: ۶۰۹۱۰۷
دایی: آدم آهنی نیستم که بی تفاوت باشم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی دایی در نشست خبری پس از مسابقه برابر پدیده مشهد در جام حذفی: نیمه اول بازی خوبی را انجام ندادیم. بازی خیلی کند و کم‌تحرک بود اما در نیمه دوم بهتر شدیم و به گل رسیدیم. می‌شد گل‌های بیشتری در نیمه دوم بزنیم و به سه تا چهار گل برسیم اما متاسفانه موقعیت‌ها را به راحتی از دست دادیم. به یکباره هم گل خوردیم  اما در وقت اضافه چهار گل زدیم. ما باید در همان 90 دقیقه کار را تمام می‌کردیم ولی نتیجه قشنگی در وقت‌های اضافه رقم خورد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: من خیلی دوست داشتم به بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند فرصت بدهم و وقت اضافه فرصت خوبی شد تا آنها بیشتر بازی کنند و خودشان را نشان بدهند. یک ناراحتی کوچک از تماشاگران‌مان دارم.اگر به دایی اطمینان کرده‌اید، به هیچ عنوان علیه بازیکن شعار ندهید. من تا آخر پای بازیکنم می‌ایستم. امروز تماشاگر کمی در ورزشگاه بود و مطمئنا راحت مشخص می‌شود چه کسی در ورزشگاه شعار می‌دهد. مطمئنم طرفداران واقعی ما می‌توانند جلوی این مساله را بگیرند و به من کمک کنند.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که کمتر بازی کردند توانستند خود را نشان دهند و این مساله برای من بسیار مهم بود.

مربی پرسپولیس درباره عملکرد علیرضا حقیقی در این مسابقه گفت:علیرضا دروازه بان بزرگی است.او می تواند در بازی های آینده به ما کمک کند.این مسابقه اولین بازی فصل حقیقی بود و از او راضی هستیم.

علی دایی گفت: عدم حضور هواداران شاید به خاطر رایی بود که علیه ما صادر شد و به خصوص تعطیلات فردا هم در این مساله نقش دارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این که حتی کریم باقری هم به داوری‌ها معترض شده، گفت: رایی که علیه ما صادر شد حتی در نیامدن تماشاگران تاثیر گذاشت. مطمئنا دلایل زیادی در اعتراض به داوری‌ها تاثیرگذار است. مربی کنار زمین آدم آهنی نیست و واکنش نشان می‌دهد. او احساس دارد و همه چیز را درک می‌کند. تا جایی که می‌شود باید دنبال علت‌ها باشیم.

علی دایی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض باقری به داوری در این دیدار اظهار کرد: رای که علیه ما داده شد، می‌تواند در نیامدن تماشاگرانمان موثر باشد. هرچند تعطیلی فردا هم بی‌تاثیر نیست اما درباره داوری می‌خواهم بگویم مربی کنار زمین آدم‌آهنی نیست و احساس، درک و شعور دارد. او همه چیز را می‌بیند و واکنش نشان می‌دهد. هر معلول یک علتی دارد. باید تا جایی که می‌توانیم علت‌ها را پیدا کنیم تا مسائل دیگر کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: شنیدم که تماشاگران داماش چه شعارهایی علیه بازیکنانم دادند ولی برعکس ما را محروم کردند. همیشه حقایق را می‌گویم و فوقش این است که از فوتبال می‌روم اما تا روزی که باشم برای گرفتن حقم حرفم را خواهم زد. داور چهارم به من گفت اخراجت می‌کنم. مگر می‌توان چنین چیزی را قبول کرد؟ چرا در همین برنامه 90 کمک داور را نشان ندادید که 12 ثانیه پرچمش بالا بود. چرا نشان ندادید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
۰
۰
آقای دایی؟ این ك میگید 12 ثانیه 1 جوریه! چجوری 12 ثانیه اندازه گرفتید؟؟؟؟ اونم كنار زمین با اون اعصاب! خوبه مربی تیمای بزرگ نیستید وگرنه تا الان ب علت ایست قلبی فقط یاد و خاطراتتون زنده بود!!! :)

نیازمندی ها