کابوس مسافران شرکت هوایی رایان ایر

مسافران پرواز شرکت رایان ایر از مبدا لندن به مقصد پورتو 11 ساعت را بدون آب و غذا در فرودگاه استانستد و سپس در داخل هواپیما سپری کردند بی آنکه اجازه خروج داشته باشند.
کد خبر: ۶۴۸۶۷۳
کابوس مسافران شرکت هوایی رایان ایر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آتلانتیکو، مسافران پرواز رایان ایر از لندن به پورتو پرتغال کابوس شبانه ای را تجربه کردند البته یک کابوس کاملا واقعی.

مسافران غروب 14 فوریه (25 بهمن) در فرودگاه استانستد لندن حاضر شدند، ساعت پرواز برای 20 و 30 دقیقه تعیین شده بود. مسافران گمان می کردند که در کمتر از 2.5 ساعت پس از برخاستن هواپیما از هوای مطبوع و معتدل بندر پورتو لذت خواهند برد. اما چه خیال باطلی!

اندکی قبل از پرواز کارکنان رایان ایر از نخستین تاخیر به دلیل شرایط بد آب و هوایی خبر دادند. آنها باید تا اطلاع ثانوی در سالن ترانزیت فرودگاه صبر می کردند. 3 ساعت و 30 دقیقه بعد ،اندکی پس از نیمه شب سرانجام مسافران سوار هواپیما شدند. آنها امیدوار بودند که پس از این انتظار طولانی هواپیما بدون فوت وقت به پرواز درآید.

اما زمان می گذشت و هواپیما بی آنکه یک سانتیمتر جا به جا شود به سطح باند چسبیده بود. 3 ساعت بعد ، مسافران که آب و غذا هم در تمام این مدت دریافت نکرده بودند به خشم آمدند.

با اعلام اینکه به دلیل تعطیل شدن ترمینال فرودگاه استانستد مسافران حق خروج از هواپیما را ندارند ، کاسه صبر آنها لبریز شد. آنها با موبایل پلیس را از شرایط اسفبار خود مطلع کردند. ماموران پلیس اندکی قبل از ساعت 4 بامداد به کمک مسافران محبوس در هواپیما شتافته و آنها را خارج کردند.

اما ماجرای کابوس زدگان پرواز لندن - پورتو شرکت هوایی رایان ایر در همین جا ختم نشد. در واقع، پرواز باز هم به تاخیر افتاد. مسافران حوالی ساعت 7 صبح دوباره سوار هواپیما شدند تا سرانجام حوالی ساعت 8 پس از 11 ساعت تاخیر، هواپیما از باند برخاست.

شرکت رایان ایر مدعی است که به مسافران لیوان های آب داده و مدتی بعد هم کوپن هایی را در اختیار آنها گذاشته تا بتوانند از بوفه فرودگاه غذا دریافت کنند. این شرکت هوایی در ضمن ادعا کرده است که کارکنان آن به ماموران پلیس خبر داده اند تا مسافران محبوس را از داخل هواپیما نجات داده و به ترمینال فرودگاه انتقال دهد.

با این حال، هیچ یک از این ادعا های شرکت رایان ایر از سوی مسافران و منابع موثق تایید نشده است.

مترجم: بهرام افتخاری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
۰
۰
شما عادت كردید برای منحرف كردن ذهن مردم از اوضاع و احوال داخل كشور به مشكلات كشورهای دیگر بپردازید؟

نیازمندی ها