نرگس نجفی در پاسخ به سوال واحد مرکزی خبر درباره این سوال که آیا مشکل از طرف اپراتورهاست یا خیر؟ افزود: همه مشکل به اپراتورها بر نمی گردد بلکه برخی هموطنان نیز در هنگام مراجعه به مراکز و درگاههای ثبت نام با کم دقتی شماره تلفن همراه خود را درست وارد نمی کنند و یا اینکه شماره مراکز را ثبت کرده اند که قطعا برای این افراد پیامکی ارسال نخواهد شد.
نجفی به هموطنان توصیه کرد: هنگام ثبت نام دقت بیشتری در ثبت شماره تلفن همراه خود کنند و چنانچه سرپرست خانوار شماره همراه ندارد حتما شماره یکی از افراد خانواده و یا نزدیکان را ثبت کند تا پیامک برای او ارسال شود.
نجفی همچنین به هموطنان توصیه کرد: هنگام حضور در مراکز ثبت نام حتما تا پایان ثبت نام و دریافت این پیام که " ثبت شما با موفقیت انجام شد" حضور داشته باشند و آن را ملاحظه کنند.
وی افزود: کسانی که این پیام را ندیده اند می توانند در روزهای 30 و 31 فروردین به سامانه مجددا مراجعه کنند و چنانچه سامانه بعد از پر کردن مشخصات پیام " شما قبلا ثبت نام کرده اید" را داد، به منزله ثبت نام نهایی است.
نجفی در پاسخ به این سوال که برخی افراد یارانه ها را جزء دارایی هایشان می دانند و نگران این هستند که آیا در اردیبهشت یارانه دریافت می کنند یا نه، گفت : بهتر است صبر کنیم بعد از پایان ثبت نام مشخص خواهد شد به این مفهوم که هر چه ثبت نام بیشتر باشد زمان برای پالایش بیشتر صرف خواهد شد اما در هر صورت تصمیم نهایی اعلام عمومی می شود.
وی در پاسخ به سوال که چه زمانی فهرست نهایی افراد واجد دریافت یارانه نقدی اعلام می شود و به چه طریق؟ گفت : راستی آزمایی پس از پایان ثبت نام بلافاصله آغاز می شود واگر تعداد زیادی ثبت نام کرده باشند ممکن است طول بکشد.
نجفی در پاسخ به این سوال که چگونه این افراد مطلع خواهند شد، تاکید کرد: این مرحله نیز بعدا مشخص می شود.
وی در پاسخ به این سوال که برخی می گویند یارانه فروردین شان قطع شده است آیا دولت قطع کرده است یا مشکل دیگری است؟ گفت: قطعا از طریق دولت نبوده بلکه ممکن است در این فاصله برخی ازدواج ها یا جدایی در خانواده ها اتفاق افتاده باشد که باعث جدا سازی خانوار شده است و خانوار جدید شماره ای به دولت اعلام نکرده تا یارانه اش واریز شود بنا بر این یارانه ای دریافت نکرده اند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
آیا برای اصلاح اطلاعات در سامانه ثبت یارانه تمهیدی اتخاذ شده است؟
با تشكر
اگه شماره رو اشتباه وارد كرده باشیم باید چیكاركنیم؟
جایی هست كه اطلاعات وارد شده را بینیم تا ازصحت درستی یا نادرستی ان مطلع بشویم؟
من خودم ثبت نام نكردم به یكی از فامیل سپردم بعدا متوجه شدم كه شماره تلفن منو اشتباهی وارد كردند ولی ثبت نام درست بوده است حالا من كد 4 رقمی خود رو از كجا پیدا كنم...؟
ممنون میشم جواب بدید
اینجانب در موقع ثبت نام تعداد خانوار را می زدم خطا نشان داد كه تعداد خانوار درست نیست و مجبور شدیم كه عدد 1 خانوار را بزنیم و الان تعداد خانوار ما 3 است و انصراف ندادیم الان ما چه كار كنیم واقعا به این یارانه نیازمندیم
ابتدا روی ساعت گوشه سمت راست مانیتور خود دوكلیك چپ نمایند سپس ساعت وتاریخ آنرا طبق ساعت وتاریخ سایت www.time .ir
تنظیم نمایند و ok راحتما بزنند . مشكل برطرف میشود. چه مرورگر شما موزیلا فایرفاكس باشدو چه اینترنت اكسپلورر
تشكربا یك دعاوصلوات-- مهدی
ممنون میشم اگه جواب بدین
ممنون
ایا اخبار جدیدی در مورد نیامدن smsدریافت نشده؟
-تشكر با یك دعا- شمانیز اطلاع رسانی فرمایید
خسته نباشید
ممنون از اطلاع رسانی شما
می خواستم بدانم آیا كسانی كه ثبت نام كرده اند، امكان ویرایش اطلاعات را در روزهای 30 و 31 دارند؟
و اینكه اگر پیامك به ما نرسد آیا كد رهگیری در مراحل بعدی لازم است؟
یا فقط برای تایید ثبت نام بوده؟ و بعدأ به كار نمی آید؟
با تشكر
خواهشن از خ.نجفی بپرسید و حرف او رو تكرار نكنید.این مشكل اونهاست پس خودشان جوابگو باشند.
در مورد كسانی كه تازه ازدواج كردن ولی سرپرست خانواده هاشون اونها رو با خودشون ثبت نام نكردن تكلیف چیه
خواهشا پیگیری كنید و جواب رو بزارید رو سایت
از این موردها خیلی زیاد داریم
باتشكر
جام جم بسیار ممنون كه پاسخ میدید. انصراف از طریق سایت refahi.ir نیاز به شناسه ثبت نام داره( كه نمیدونم چرا آقایان این را هم خواستند با وجود كد ملی و شماره حساب!!) شناسه ثبت نامی پیامك نشده است. شماره تلفنی هم كه از سازمان هدفمندی نداریم كه تماس بگیریم. از طریق سایت هم كه امكان رجوع دوباره و دریافت شناسه نیست. واقعا این چه سیستمی هست كه برای مردم درست كردن؟ لطفا این مشكلو با سازمان مربوطه در میان بگذارید و ازشون بخواهید كه این شناسه ثبت نام را بردارن. احتمالا خیلیها مشكل منو دارن.
برای اصلاح اطلاعات كه اشتباه وارد شده چه زمانی را گذاشته اید ؟ تاریخ دقیق چه زمانی است ؟
با تشكر
من دو به شك شده ام كه شماره موبایلم را درست زده ام و سوالم این است كه اگر اشتباه وارد كرده باشم چه باید كنم؟؟؟ در 93/01/27 ثبت نا كرده ام
ممنون میشم پاسخم را بدهید
امروز ثبت نام مجدد كردم نوشت شما قبلا ثبت نام كردید
الان پیامك نیومده نمیدونمم شمارم رو درست وارد كردم یا خیر
كد هم واسم ارسال نشده خواستم ببینم مشكلی نیست؟
درست بود دیگه خودمم به خودم شك كردن هنوز پیامك نیومده.
من در روز 28ام ثبت نام كردم وشماره تلفنم را درست وارد كردم ولی پیامك ارسال نشده.در صورت ارسال نشدن میتوانم در روزی كه ویرایش اطلاعات وجود دارد شماره تلفن را عوض كنم و مجددا تایید نهایی را بزنم؟
یكی رواشتباهی 6نفرثبت نام كردم بااینكه 7نفر بودن كه مجبورشدم قول دادن یارانه ی خودم رو بهش بدم. ولی این انصاف نیست لااقل یك روز برای ویرایش بزارید.
باتشكر
پیامك هنوز دریافت نشده باید چیكار كنم؟
شماره كد ملی بنده ارش یك است كه در روز اول ثبت نام كردم با هزار مكافات ثبت شد اما پیامك نیامد
بنده یك پیشنهاد دارم ؛ مگر مشكل نیامدن پیامك نیست چرا باید یكدیگر رو مقصر بدونیم راه حلش ساده است در همان سامانه یك منویی باز كنند كه هركس شماره موبایل را ثبت كرده عدد 1 یا 2 هرچی بزنند تا پیامك مجدد با كد رهگیری ارسال شه میمانه كسی كه شاید شماره موبایل را اشتباه زده كافیه فقط كدملی را بزن تا شماره رهگیری را رویت كنه ممنون
من قصد انصراف دارم. اما شناسه ثبت نام را ندارم. خیلیها مشكل منو دارن. لطفا راهنمایی كنید. یا با سازمان مربوطه تماس بگیرید و مشكل را مطرح كنید
به دادمن برسیدیكی رواشتباهی به جای 7نفر6نفرثبت نام كردم خواهش میكنم بگید ویرایش كیه؟
اما پیامك نیامده ؟ چكار كنیم ؟
منظور از مراجعه به سازمان هدفمندی ؛ مراجعه حضوری است ؟ یا اینترنتی ؟
در هر دو حال اگه میشه آدرس رو لطف بفرمائید .
من دیروز مشكلم را به طور كامل نوشتم ولی نه نمایش دادید ونه جواب دادید
البته جای تعجب ندارد چون از جواب های بی معنی كه به سوال ها دادید همه چیز معلوم و ثابت شد
بنده یك بازنشسته هستم وانصراف نداده ام ولی یارانه اردیبهشت 93 برایم واریز نشده لظفا ارشاد بفرمایید چكار باید كرد. باتشكر