همه روستاها دارای خانه بهداشت می‌شوند

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی گفت: با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به احداث خانه‌های بهداشت در روستاها اقدام شده است و تا دهه فجر امسال روستای فاقد خانه بهداشت نخواهیم داشت.
کد خبر: ۶۹۴۱۳۴
همه روستاها دارای خانه بهداشت می‌شوند

به گزارش ایسنا، قادر صمدی افزود: در سال گذشته 13 هزار واحد مسکونی برای مددجویان احداث و خریداری شده است و امسال نیز 20 هزار واحد مسکونی با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان امسال احداث و تقدیم مددجویان خواهد شد.

صمدی خاطرنشان کرد: اولویت‌های اصلی ساخت و تحویل مسکن مددجویی ابتدا با ایتام و مددجویان مناطق محروم و دورافتاده و سپس با زنان سرپرست خانوار است.

وی از احداث و تکمیل هفت هزار واحد مسکن مددجویی در مناطق کپرنشین جنوب استان کرمان در سال 93 خبر داد و یادآور شد: بیشترین آمار احداث مسکن مددجویی مربوط به استان‌های خوزستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در تابستان امسال 20 اردوگاه این نهاد در سراسر کشور فعال است که دانش‌آموزان و خانواده‌های تحت حمایت از خدمات آموزشی و تربیتی در این اردوگاه‌ها بهره‌مند هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها