ضرغامی با اشاره به زیرساختهای ایجادشده فنی، تولیدی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد در مراکز صدا و سیما گفت: امروز سازمان دوم رسانه ملی با برخورداری از 33 شبکه تلویزیونی استانی که اکثرا بیست و چهارساعته شده است، ظرفیت عظیم و بیبدیل جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن در فضای رقابتی است.
رئیس رسانه ملی با اشاره به کاهش شدید اعتبارات ریالی و ارزی در دو سال اخیر گفت: در شرایطی که دشمنان سرمایهگذاری بیسابقهای در حوزه رسانه انجام دادهاند، توانستهایم با تغییر رویکرد و نوآوری در ارائه تولیدات رسانهای، این نابرابری تاریخی را مدیریت کنیم.
ضرغامی افزود: شبکههای جدید موضوعی در سیما و صدا که با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راهاندازی شده، توانسته است با حداقل اعتبارات و اعمال مدیریت «داشتهها» توفیقات زیادی در جذب مخاطب و ارتقای رضایتمندی آنان به دست آورد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد