سرلشکر رشید در گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس:

به مقاومت منطقه و حزب‌الله لبنان کمک مستشاری می‌دهیم

روایت بهداد و حمیدیان از حضور در فیلم‌های دفاع مقدسی

همزمان با هفته دفاع مقدس،‌ حامد بهداد و بابک حمیدیان دو بازیگر سینمای ایران از خاطرات نقش‌آفرینی‌شان در فیلم‌های تحسین شده «روز سوم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا سخن گفتند.
کد خبر: ۷۲۱۴۵۱

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، حامد بهداد در این رابطه گفت: بازی در فیلم «روز سوم» یکی از تجربه‌های درجه یک من بود و این فیلم قطعا یکی از پنج فیلمی است که من نقشم را بسیار در آن دوست داشتم؛ هر چند در ایفای این نقش محمدحسین لطیفی و باران کوثری مرا بسیار حمایت کردند.

او با اشاره به این‌که علاقه خاصی به منطقه جنوب دارد، افزود: گرمای سرزمین خرمشهر من را کشاند تا در این فیلم بازی کنم. زیرا نخلستان‌های خرمشهر و اهواز کشش زیادی دارد و انسان هنگام قدم زدن در این نخلستان‌ها عاشق می‌شود.

بهداد با اشاره به صحنه پایانی فیلم و زمانی که در فیلم کشته می‌شود، گفت: صحنه مرگ در فیلم‌ها مهم‌ترین صحنه است و کارگردان و بازیگر باید با هوش بسیاری برای صحنه مرگ تلاش کنند.او به لهجه عربی‌اش در این فیلم هم پرداخت و افزود: مهم‌ترین عنصر تمدنی زبان است و بیشترین قدرت در کلمه، پس وقتی می‌خواهیم به زبانی دیگر در فیلم بازی کنیم باید آن را خوب اجرا کنیم. من در این فیلم زبان عربی با لهجه عراقی را با دو معلمی که داشتم بخوبی یاد گرفتم. همچنین با استفاده از زبان بدن نقش فواد را بازی می‌کردم تا مخاطب لحظه را برای خواندن زیرنویس از دست ندهد و همچنین احساس مخاطب منقطع نشود.

از دیگر مهمانان هفته فیلم دفاع مقدس در برج میلاد، بابک حمیدیان بازیگر فیلم «چ» بود که درباره پذیرفتن نقش اصغر وصالی در سینما گفت: من در زمانی که در حال بازی در نمایش مکبث بودم برای حضور در این فیلم دعوت شدم؛ ولی به دلیل مشغله در تئاتر رفتم به حاتمی‌کیا بگویم که نمی‌توانم در این فیلم بازی کنم و از وی تشکر کنم، اما به محض ورودم به محل فیلمبرداری حاتمی‌کیا من را پشت میز گریم نشاند و از همانجا بازی من در فیلم آغاز شد.

او ادامه داد: من موقعیت اصغر وصالی را بشدت باور کردم به همین دلیل در طول فیلمبرداری بازیگرانی که گروه دستمال سرخ‌ها و اصغر وصالی را در فیلم تشکیل می‌دادند من را به نام وی صدا می‌کردند. بعد از بازی در این فیلم نیز در شب عید به مزار اصغر وصالی رفتم زیرا حالم از بازی در این نقش بسیار خوب بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها