به گزارش جام جم ورزشی ، برند پوشاک کریستیانو رونالدو که با نام تجاری CR7 تولید می شود همچنان در حال توسعه است. رونالدو در کنار فوتبالش سعی می کند با سرمایه گذاری بیشتر در صنعت پوشاک برند مختص به خود را تبدیل به برند جهانی کند. او گستره فعالیت خود در این زمینه را از مرزهای اروپا عبور داده و می خواهد به آسیای شرقی هم ببرد.
نکته جالب اینکه نقش اول تبلیغات مربوط به این برند بر عهده خود کریس است. او در تمامی تبلیغاتی و بیلبوردهای مربوط به آن نقش پررنگی دارد و در جدیدترین محصول شرکت خود نیز جلوی دوربین عکاسان ظاهر شده است:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی«جامجم» با احمد ابوالقاسمی یکی از موفقترین قاریان قرآن و میزبان برنامه «محفل»
در گفتوگو با دکتر علیرضا کیخا معاون امور استانهای رسانه ملی مطرح شد
علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین:
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین: