به گزارش جام جم ورزشی ، برند پوشاک کریستیانو رونالدو که با نام تجاری CR7 تولید می شود همچنان در حال توسعه است. رونالدو در کنار فوتبالش سعی می کند با سرمایه گذاری بیشتر در صنعت پوشاک برند مختص به خود را تبدیل به برند جهانی کند. او گستره فعالیت خود در این زمینه را از مرزهای اروپا عبور داده و می خواهد به آسیای شرقی هم ببرد.
نکته جالب اینکه نقش اول تبلیغات مربوط به این برند بر عهده خود کریس است. او در تمامی تبلیغاتی و بیلبوردهای مربوط به آن نقش پررنگی دارد و در جدیدترین محصول شرکت خود نیز جلوی دوربین عکاسان ظاهر شده است:
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سعیده لعلی، مدیر کتابخانه مرکزی سازمان صداوسیما از ویژگیهای منحصر بهفرد این مکان فرهنگی برای ما گفته است
سفیر ایران در لبنان در گفتوگوی اختصاصی با روزنامه «جامجم» از پیامهای مراسم با شکوه بیروت میگوید
به بهانه نمایشگاه «مشق دل» در گالری صداوسیما
در گفتوگوی «جامجم» با یک مشاور خانواده مطرح شد