شرکت مرسدس بنز را همه شما میشناسید. بدون شک، شخصیت ماریو، این لولهبازکنِ قارچ خور عشق سکه عاشق پیشه را هم میشناسید.
حالا این تبلیغ را تماشا کنید و ببینید که چطور یک شرکت معروف اتومبیل سازی با کمک یک شخصیت معروف بازی سعی در تبلیغ محصول خود دارد.(car.ir)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد