در ساختار خودروی جدید «675LT» مکلارن در همه جای بدنه و به خصوص در داخل اتومبیل به صورت نمایان و زیر پوستی از فیبرکربن استفاده شده و در قسمتهایی همچون شکاف ورودی هوای روی سپر جلو و مجموعه کامل سپر عقب به همراه دیفیوزرهای گسترده زیر آن و همچنین در داشبورد داخل کابین و ستونهای فرمان و... از الیاف فیبرکربنی استفاده شده که در کنار خروجیهای تیتانیومی دوقلو اگزوز باعث بدست آمدن وزن خشک 1230 کیلوگرمی برای 675LT در چهارچوب طولی 4546 میلی متری و عرضی 2095 میلی متری در ارتفاع 1188 میلی متری شده است.
برای بدست آمدن شتاب صفر تا صد ایدهآل 2.9 ثانیهای و شتاب 0 تا 200 حداقل 7.9 ثانیهای و همچنین دست یافتن به حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعتی هم مک لارن پیشرانهای 3.8 لیتری هشت سیلندر V شکل توربوشارژر دوقلو با حجم دقیق 3799 سی سی را انتخاب کرده که با رساندن دور موتور به محدوده 7100 دور بر دقیقه میتوان حداکثر 675 اسب بخار ( 496 کیلووات ) قدرت و در دور موتور 5500 الی 6500 دور بر دقیقه هم نهایت 700 نیوتن متر گشتاور را از پیشرانه خودرو بدست آورد که پس از اعمال تغییرات مورد نیاز بر روی میزان قدرت خروجی توسط یک جعبه دنده 7 سرعته SSG با قابلیت تعویض دنده دستی توسط پدالهای فیبرکربنی تعبیه شده در پشت فرمان، به چرخهای خودرو منتقل میشود.(خودروبانک)
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد