پرواز جادویی رنگ‌ها و قطره‌های رنگارنگ + اسلایدشو

در این فیلم بیننده شاهد صحنه‌هایی شگفت‌انگیز و جادویی از پرواز قطره‌ها و مایعات رنگین با رنگ‌هایی درخشان خواهد بود که با ریتم یکی از ترانه‌های شاد و جدید آقای علی عبدالمالکی به نام دلم مونده رو دستم از سایت نوای جام‌جم همراه شده است.
کد خبر: ۷۹۲۸۳۵
پرواز جادویی رنگ‌ها و  قطره‌های رنگارنگ + اسلایدشو

هنرمند عکاس، کوری وایت، دقیقا می داند که تماشای افتادن یک قطره مایع تا چه اندازه می‌تواند جادویی و لذت‌بخش باشد. بنابراین مجموعه‌ای تحت عنوان "هنر قطره" شکل داده که دراین کلیپ شاد مشاهده خواهید کرد. وایت برای اولین بار رنگ را به مایع اضافه کرد و آن را داخل آب چکاند. او گاهی اوقات برای ایجاد بافت‌های متفاوت از گلیسیرین، شیر و حتی ژلاتین برای غلیظ شدن مایع استفاده می‌کند. هنگامی که قطره به آب برخورد می‌کند پرشی به بالا دارد و سپس دوباره به آب برمی‌گردد و او درست در همین لحظات عکس خود را می‌گیرد و به نتایج شگفت انگیزی دست می یابد .

در مورد پرواز رنگ‌ها نیز، باور کنید یا نه، در این تصاویر که استودیو عکاسی فلوتو-وارنر شهر نیویورک منتشر کرده است، هیچ ترفند گرافیکی مانند فتوشاپ مشاهده نمی‌کنید. در این مجموعه که «کلورانت» نامیده شده، لحظاتی به ثبت رسیده‌اند که در کمتر از چهارهزارم یک ثانیه رخ می‌دهند. به گفته عکاسان این مجموعه، هدف خلق این تصاویر، کنکاش در جوهره هنر عکاسی است؛ ثبت گذر زمان. تصاویر دیدنی آن را مشاهده کنید.

منبع: لاپلاس

تدوین و جلوه‌های ویژه: جواد ودودزاده/ جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها