به گزارش جام جم ورزشی ، روز گذشته از پیراهن تازه بارسلونا رونمایی شد و طرح دید این پیراهن اعتراض بسیاری از مردم را در پی داشته است. این پیراهن هنوز در فروشگاههای معتبر نایک و بارسلونا در آسیای جنوب شرقی، آمریکای جنوبی و اروپا عرضه نشده اما پیش بینی مدیران فروش محصولات بارسلونا با توجه به بازتاب بسیار منفی از این پیراهن تازه، یک شکست بزرگ اقتصادی در این حوزه است.
شایعه مربوط به دستور خطوط هوایی قطر برای افقی بودن خطوط آبی و اناری جهت کنتراست و رویت بهتر آرم این حامی مالی، خشم هواداران بارسلونا را دو چندان کرده است.
در تاریخ باشگاه بارسلونا چنین طرحی سابقه نداشته، هر چند تا کنون سه بار این مدل از طراحی پیراهن در تیم فوتبال بارسلونا عرضه شده که هر بار با توجه به عدم اقبال عمومی، با شکست مواجه شده و به تولید انبوه نرسیده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با گردآورنده کتاب «قصه جریحهدار شد» مطرح شد
ناصر ابراهیمی در گفت و گو با جام جم آنلاین؛
گفتوگو با محمد خیراندیش در حاشیه اختتامیه جشنواره بینالمللی فیلم ۱۰۰
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از تولید یک برنامه نخبگانی میگوید