به گزارش جام جم ورزشی ، روز گذشته از پیراهن تازه بارسلونا رونمایی شد و طرح دید این پیراهن اعتراض بسیاری از مردم را در پی داشته است. این پیراهن هنوز در فروشگاههای معتبر نایک و بارسلونا در آسیای جنوب شرقی، آمریکای جنوبی و اروپا عرضه نشده اما پیش بینی مدیران فروش محصولات بارسلونا با توجه به بازتاب بسیار منفی از این پیراهن تازه، یک شکست بزرگ اقتصادی در این حوزه است.
شایعه مربوط به دستور خطوط هوایی قطر برای افقی بودن خطوط آبی و اناری جهت کنتراست و رویت بهتر آرم این حامی مالی، خشم هواداران بارسلونا را دو چندان کرده است.
در تاریخ باشگاه بارسلونا چنین طرحی سابقه نداشته، هر چند تا کنون سه بار این مدل از طراحی پیراهن در تیم فوتبال بارسلونا عرضه شده که هر بار با توجه به عدم اقبال عمومی، با شکست مواجه شده و به تولید انبوه نرسیده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
«جامجم» در گفتوگو با رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بررسی کرد
در گفتوگوی خبرنگار «جامجم» در بیروت با شیخ صهیب حبلی، عضو ارشد علمای مقاومت اسلامی لبنان مطرح شد:
در گفتوگوی «جامجم» با معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اجرای طرح مکملیاری را بررسی کرده است