در آن زمان گوگل اعلام کرد تغییری در این شرکت رخ نخواهد داد و مثل سابق به فعالیتهای خود ادامه میدهد، بلکه پرقدرتتر و با فراغ بال بیشتر. ظاهرا باید این اتفاق میافتاد تا گوگل سنتشکنی میکرد و پس از 16 سال دستی به سر و روی خود میکشید. در نخستین روز از ماه سپتامبر، مصادف با دهم شهریور گوگل به یکباره لوگوی خود را تغییر داد. لوگوی جدید انقلابی نیست، یعنی همان سنت لوگوتایپ (لوگوی ساخته شده با حروف الفبا) حفظ شده، اما از نو طراحی شده است و مدرن و شادابتر به نظر میرسد. ضمن اینکه از زبان طراحی استفاده شده که لوگوی آلفابت بر آن استوار است. به این ترتیب این لوگو گوگل را نزدیکتر به شرکت مادر نشان میدهد. لوگوی پیشین گوگل از سال 99 میلادی، 16 سال پیش تاکنون به همین شکل بود هر چند طی این سالها دو بار تغییراتی اندک روی آن انجام و از برجستگیهایش کاسته شد. با این حال این تغییر بزرگترین تغییر طراحی لوگوی گوگل از آن سال تاکنون به حساب میآید که در تمامی سرویسها و آیکونهای شرکت قابل رویت است.
رامین فتوت - جامجم
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با علی کاظمی، از ورودش به بازیگری تا نقشهای مورد علاقهاش
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»: