به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از اسوشیتدپرس از لندن، صدیق خان گفت: از آغاز ماه آینده (ژوئیه)، حمل ونقل لندن، مجاز نخواهد بود تبلیغاتی را که موجب فشار (برمخاطبان) برای تطبیق با شکل های غیرواقعی و ناسالم بدن انسان می شود، به نمایش بگذارد.
خان افزود: به عنوان پدر دو دختر نوجوان، به شدت نگران این نوع تبلیغات هستم که می تواند مردم به ویژه بانوان را سرافکنده کند و آنها را درباره اندامشان شرمسار کند. اینک زمان بسیار مناسبی برای پایان دادن به این موضوع است.
نگرانی درباره این موضوع در سال گذشته هنگامی افزایش یافت که در تصاویر تبلیغاتی از یک مدل زن با لباس شنا در ایستگاه های متروی لندن به نمایش گذاشته شد که از مخاطبان می پرسید: آیا بدن شما برای حضور در ساحل آماده است.
به گفته گرامه کریگ از شبکه رسانه ای تی اف ال، تبلیغات در شبکه راه آهن زیرزمینی شبیه دیگر مکان ها نیست زیرا مخاطبان در صورت توهین آمیز یا ناراحت کننده بودن یک آگهی، نمی توانند به سادگی که تلویزیون را خاموش می کنند یا صفحه روزنامه یا مجله را ورق می زنند، عمل کنند.
منبع:ایرنا
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با علی کاظمی، از ورودش به بازیگری تا نقشهای مورد علاقهاش
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»: