به گزارش جام جم کلیک ، خبر خوب این است که اینستاگرام از این موضوع باخبر است و ابزارهایی برای آن ارایه کرده است. البته در حال حاضر این ویژگی فقط برای دارندگان صفحات تجاری وجود دارد و احتمالا باعث ایجاد اطمینان خاطر تاجران برای استفاده از این برنامه برای برند یا تولیدات خود، میشود.
همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید، بهنظر میرسد که استفاده از ابزار نظارت بر کامنتها کار ساده و آسانی نباشد. با روشن کردن این قابلیت، متوجه تلاش اینستاگرام برای جلوگیری از نمایش دادن کامنتهای دارای کلمات یا عبارات توهینآمیز خواهید شد. در حال حاضر کاربران باید به هوش اینستاگرام برای حذف کامنتها تکیه کنند.
تککرانچ اشاره میکند که این ابزار نسبت به برنامههای شخص ثالث برای مدیریت بر شبکههای اجتماعی، محدودیت بیشتری دارد، اما از آنجاییکه این یک ویژگی درون خود برنامه است، میتوان آن را یک قدم مثبت محسوب کرد. صحبتی از احتمال ارایه یا زمان احتمالی این ویژگی برای کاربران عادی نشده، اما ما مطمئن هستیم که همه خواهان این قابلیت نیستند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد