به گزارش جام جم آنلاین ، این محصول کمپانی یونیورسال هم اکنون تنها در 21 کشور دنیا روی پرده است.
موفقیت بالای آمریکایی فیلم در شرایطی نصیب آن می شود که تماشاگران بین المللی استقبال بالایی از آن نکرده اند.
به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، فروش کلی فیلم در سطح بین المللی به نزدیک 100 میلیون دلار رسیده است.
تحلیل گران اقتصادی سینما یکی از دلایل کم بودن فروش بین المللی فیلم را در تعداد اندک کشورهای نمایش دهنده آن می دانند.
به گفته آن ها، طی هفته های آینده و هم زمان با افزایش تعداد کشورهای نمایش دهنده، فروش آن هم تا زیادی افزایش خواهد یافت.
منابع نزدیک به کمپانی یونیورسال می گویند، سیاست کمپانی برای نمایش بین المللی فیلم، سیاست گام به گام است.
براساس این سیاست، به جای اکران عمومی گسترده فیلم در تعداد زیادی از کشورهای دنیا، هر هفته چند کشور تازه به جمع نمایش دهندگان آن اضافه می شوند.
مدیران کمپانی یونیورسال عقیده دارند با اجرای این سیاست، فروش کلی بین المللی «زندگی محرمانه حیوانات خانگی» بالاتر خواهد رفت.
اهل فن می گویند فروش بین المللی این کمدی اکشن خانوادگی در درازمدت، به رقم فروش 300 میلیون دلاری آمریکایی آن خواهد رسید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد