به گزارش جام جم آنلاین ، پژوهشگران در این کتاب ضمن بررسی روند ظهور و تکامل و رشد رسانه ها، جایگاه دانش آینده پژوهی در دانش ارتباطات و رسانه را با بررسی روند رسانه ای در ایران مورد بحث قرار داده اند.
این کتاب از 7 فصل تشکیل شده است که در فصل اول دانش آینده پژوهی در رسانه، در فصل دوم آینده رسانه ای و در فصل سوم نظریه های ارتباطات در حوزه آینده پژوهشی مورد بررسی و در سه فصل بعدی روندهای پیش روی رسانه ها درایران و نحوه همگرایی رسانه ها مورد بحث قرار گرفته است، فصل آخر کتاب نیز به نمونه های از پژوهش های آینده پژوهی پرداخته است که در ایران و جهان انجام شده است. کتاب در 172 صفحه از سوی انتشارات آثار فکر به بازار عرضه شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سرپرست مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگوی «قابکوچک» با رسول نجفیان، بازیگر، نویسنده و مجری پیشکسوت تلویزیون مطرح شد
بررسی ابعاد مختلف سواد سلامت در گفتوگوی «جامجم» با یک دکتر روانشناس کودک و نوجوان: