مدیرکل پست استان قم، گفت:

جابه جایی ۶ میلیون مرسوله پستی در قم

شکایات پستی را چگونه پیگیری کنیم؟

برای پیگیری مشکلاتی که ممکن است افراد در دریافت و ارسال مرسولات پستی داشته باشند و همچنین برای انتقاد از این روند شیوه‌های متعددی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۵۸۱۲۳
شکایات پستی را چگونه پیگیری کنیم؟

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، یکی از این شیوه‌ها بهره‌گیری از سامانه پاسخگویی شرکت پست است که به‌طور متمرکز به انتقاد و پیشنهاد افراد رسیدگی می‌کند.

بر همین اساس افراد می‌توانند برای تماس با این مرکز با شماره تلفن ۸۴۴۷۰۰۰۰ تماس گرفته و مشکلات خود را پیگیری کنند.

همچنین سامانه هوشمند شرکت پست به آدرس eop.post.ir نیز به این منظور طراحی شده و بنابر اعلام مسوولان شرکت پست شاید روزانه بیش از ۵۰۰ نفر با این شرکت ارتباط برقرار کرده و انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.

همچنین بنابر اذعان مسئولان شرکت پست در استان‌های مختلف شرکت‌ها موظف شده‌اند ظرف مدت هشت تا ۲۴ ساعت به شکایت‌های مردم پاسخ داده و موارد مطرح شده در قالب آنها را مورد پیگیری قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
افسانه کوهنوردی ایران

گفت‌وگو با افسانه حسامی‌فرد، اولین کوهنورد زن تاریخ‌ساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت ‌هزاری‌ها

افسانه کوهنوردی ایران

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها