به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، یکی از این شیوهها بهرهگیری از سامانه پاسخگویی شرکت پست است که بهطور متمرکز به انتقاد و پیشنهاد افراد رسیدگی میکند.
بر همین اساس افراد میتوانند برای تماس با این مرکز با شماره تلفن ۸۴۴۷۰۰۰۰ تماس گرفته و مشکلات خود را پیگیری کنند.
همچنین سامانه هوشمند شرکت پست به آدرس eop.post.ir نیز به این منظور طراحی شده و بنابر اعلام مسوولان شرکت پست شاید روزانه بیش از ۵۰۰ نفر با این شرکت ارتباط برقرار کرده و انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
همچنین بنابر اذعان مسئولان شرکت پست در استانهای مختلف شرکتها موظف شدهاند ظرف مدت هشت تا ۲۴ ساعت به شکایتهای مردم پاسخ داده و موارد مطرح شده در قالب آنها را مورد پیگیری قرار دهند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سوسن اصلانی، نوازنده پیشکسوت سنتور در گفتوگو با «جامجم»:
در گفتوگو با مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی مطرح شد
جاسم غضبانپور، عکاس دوران دفاعمقدس در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد