به گزارش جامجم آنلاین به نقل از کلیک، نمایشگاه الکامپ تهران زمینه ارتباط بین بخش های مختلف را فراهم می سازد تا بتوانند با همکاری متقابل، نیازهای داخلی کشور را تامین کنند. هدف اصلی نمایشگاه تجارت الکترونیک تهران، توسعه پتانسیل های بین المللی بازرگانی ایران و عرضه رقابت پذیری ایران در بازار جهانی است. این هدف تنها با رقابت بین المللی، ارتقای سطح کیفی تولیدات و به کار گیری تکنولوژی های جدید و پیشرفته ممکن می شود. بنابراین، فرصت شرکت در این نمایشگاه را از دست ندهید!
نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (Elecomp) به تامین کننده های محصولات IT (تولید کننده یا فروشنده) همچون سخت افزار و نرم افزار کمک می کند تا پتانسیل بالای بازار را در کمترین زمان جذب کند و بتوانند به موثرترین روش به بازارهای جدید وارد شوند. نمایشگاه کامپیوتر تهران منبع غنی ایده های بدیع و دستاوردهای جدید است و به همین دلیل نیز نقش به سزایی در برنامه ریزی استراتژیک و نوآوری تجاری دارد. با بهره گیری از مسیرهای ارتباطی قدرتمندی که این نمایشگاه در اختیار دارد، الکامپ همراه در آستانهی پیشرفت و توسعه فعال است. نمایشگاه الکترونیک ایران نقش مهمی در جذب گروه های اجتماعی مختلفی همچون خریداران، فروشندگان، سازمان های بازرگانی، و رسانه ها دارد. نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در نقش پایگاه اطلاعاتی مستمر و جامعی به حساب می آید که مرکز تمام فرصت های بزرگ است. بنابراین برای حضور به این نمایشگاه دلایل بی شماری وجود دارد که از میان آن ها می توان این موراد ر ا برشمرد: تقویت ارتباطات تجاری بازرگانی، حل مشکلات خاص، یافتن بازارهای جدید، نمایندگی یابی، مذاکره در زمینه ی خرید و فروش کالاها، خدمات و مذاکره درباره ی قیمت های مختلف و نیازهای متفاوت خریداران در محیطی بی طرف و عادلانه بسیاری از کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه وارداتی و ساخت خارج از کشور هستند. بنابراین غرفه داران و شرکت کننده های خارجی متعدد تولید و خرید و فروش کاهای مربوطه نیز در این نمایشگاه حاضر هستند. بیش از ۲۵ شرکت از کشورهای مختلفی مانند چین، امارات، فرانسه، آلمان، ترکیه، روسیه، هند، تایوان و ایتالیا را می توان در این لیست مشاهده کرد.
کارگاه های آموزشی نمایشگاه تجارت الکترونیک تهران:
در کنار این نمایشگاه هشت کارگاه آموزشی با مضامین مختلفی برگزار می شود که عبارتند از: شباب، سبک زندگی، رایانش ابری، شهروند هوشمند، بهداشت هوشمند، واقعیت افزوده، آموزش هوشمند، و تجارت هوشمند.
آمار و ارقام دوره پیشین نمایشگاه کامپیوتر ایران:
بازدیدکننده ها: ۱۱۰۰۰۰۰
شرکت ها: ۴۸۰
مساحت تقریبی: ۲۵۰۰۰
غرفه داران نمایشگاه Elecomp تهران:
تولید کننده های محصولات الکترونیک، کامپیوتر و نیز عمده فروشان صنایع مربوطه و شرکت های خدمات کامپیوتری، تولید کننده های و فروشنده های کامپیوتر و خدمات مربوطه و شرکت های IT و متخصصین حوزه
موضوعات نمایشگاه الکامپ ۹۵:
رسانه، سرگرمی
بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک
قطعات و تجهیزات موبایل،
آموزش و راهکاریابی
نرم افزار و سخت افزار
هوش مصنوعی
پایگاه داده و سیستم های هوشمند
دستگاه ها، ماشین آلات و تجهیزات اداری
رباتیک
اینترنت
اپراتورها
امنیت، شبکه و ارتباطات
تجهیزات دیجیتال قابل حمل
تجهیزات سمعی بصری
آموزش و مشاوره
منبع:ilikevents.com
مشخصات رویداد: این رویداد روزانه برگزار می گردد.
مکان
ایران، تهران
آدرس
بزرگراه، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد