به گزارش جامجم آنلاین به نقل از دیجیاتو، فرش جنگل چندین شخصیت خوش رنگ و لعاب را در خود جای داده و لحاف سحرآمیز هم داستان هایی درباره پریان را شرح می دهد. هر یک از این محصولات، سه داستان مختلف دارند و Tilt می گوید در حال تدارک دیدن داستان هایی بیشتر است. ضمناً این کمپانی شرح داده که به دنبال خرید لایسنس فرنچایزهای محبوب تری مانند «کتاب جنگل» نیز هست.
کودکان کافی است موبایل یا تبلت را به سمت بخش های خاصی از لحاف یا فرش بگیرند تا تجربه واقعیت افزوده فعال شود؛ تجربه ای که با بیرون پریدن شنل قرمزی از داخل خانه ای روی طرح لحاف یا بیرون خزیدن ببری از میان تار و پود فرش، مسلماً کودکان را شیفته خود خواهد کرد.
Tilt توضیح می دهند که پتنتی برای قرار دادن تکنولوژی واقعیت افزوده در منسوجات به ثبت رسانده و به همین دلیل، احتمالاً کمپانی های دیگری نیز وارد این عرصه خواهند شد؛ در همین راستا، خرید پتنت Tilt از سوی کمپانی هایی همچون دیزنی چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد و احتمالاً باید به زودی منتظر معرفی تجربیات بیشتر و با کیفیت تری باشیم.
-
-
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد