به گزارش جامجم آنلاین به نقل از مهر، آمازون نسخه ای دیجیتال از خدمات Dash buttons یا دکمه های خط تیره را ارائه کرده که تنها برای کاربران اصلی یا prime این سایت در دسترس است.
دکمه های یاد شده بر مبنای بیشترین خریدهای هر کاربر اصلی خلق می شوند و با فشردن هر یک از آنها سفارش خرید آن کالا به طور مستقیم و با کسر مبلغ برای فرد یاد شده ارسال می شود. کاربران خود می توانند در حساب کاربریشان هر تعداد از این دکمه ها را برای خرید مستقیم و سریع کالاهای محبوبشان خلق کنند تا بتوانند آنها را به سرعت خریداری کنند.
این خدمات هم از طریق وب سایت آمازون و هم از طریق برنامه موبایلی این شرکت از دسترس است. افزودن این دکمه ها به هر حساب کاربری پرایم به هر تعداد و برای میلیون ها محصول مختلف ممکن است.
برای این کار تنها کاربران باید در صفحه محصولات تایید شده گزینه Add to your Dash buttons را انتخاب کنند. این خدمات قبلا به طور فیزیکی هم ارائه می شد و البته استفاده از آنها هر بار ۵ دلار هزینه داشت. اما استفاده از آن در فضای مجازی رایگان است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد