در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در این جشنواره «احسان بیک پور تنها» از کرمانشاه برای انتخاب طرح فروش ویژه نوروزی محصولات گروه خودروسازی سایپا، «رضا رسول زاده» از تبریز برای انتخاب طرح بانک ملت و «حجت قربانی» از رشت برای انتخاب طرح حس خوب راندن مربوط به ایران خودرو، سه برندهای بودند که به هر یک 2 سکه تمام بهار آزادی از سوی مجموعه های منتخب، اهداء گردید.
در جشنواره مذکور، به هر طرح از آگهی های تجاری چاپ شده در صفحات اصلی روزنامه و ضمائم هفتگی آن کُدی اختصاص داده شده بود تا از یکدیگر قابل تفکیک باشند.
هدف روزنامه جام جم از برگزاری جشنواره در روزهای پایانی سال، معرفی طرح آگهی هایی بود که مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند و از تأثیرگذاری لازم برخوردارند.
3 آگهی برتر منتخب از سوی مخاطبان، به صورت ویژه و هم زمان با اعلام اسامی برندگان در روزنامه امروز به چاپ رسیده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد