به گزارش جامجم آنلاین به نقل از تسنیم، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری افزود:
در شهریور سال جاری میزان درخواستهای ترابرد تکمیل شده 33 درصد بود که در پایان بهمن ماه به 63 درصد رسیده است. همچنین میزان درخواستهای ترابرد رد شده در شهریور 24 درصد بوده که در پایان بهمن ماه به 6/4 درصد رسیده است.
وی درباره وضعیت ترابردهای انجام شده در بهمن ماه اظهار کرد که میزان درخواستهای رد شده از سوی اپراتورها در بهمن ماه نسبت به ماه قبل از آن کاهش یافته و از 7/5 درصد به 6/6 درصد رسیده است. میزان درخواستهای ترابرد تکمیل شده نیز از 59 درصد در پایان دی ماه به 65/7 درصد در پایان بهمن ماه رسیده که یکی از نشانههای بهبود عملکرد ترابردپذیری است.
فلاح جوشقانی افزود:
30 درصد از درخواستهای ترابرد ثبت شده از سوی متقاضیان لغو شده و 16 درصد از درخواستها نیز به دلیل موارد 12 گانه در قواعد تجاری مانند عدم احراز هویت، عدم پرداخت صورتحساب و عدم رعایت ترابرد نظیر به نظیر (اعتباری به اعتباری یا دائمی به دائمی) رد شدهاند.
حدود 23 درصد از درخواستهای ترابرد نیز به علت پاسخ ندادن مشترک به پیامک تائید ارسالی از سوی مرکز مدیریت Time out شدهاند که البته به دلیل آشنائی نسبی مشترکین با مراحل ترابردپذیری این آمار نسبت به ماههای گذشته کاهش یافته است.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد