سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، روزنامهی تلگراف دیدگاه "بکی اسبیلمن" روانشناس را منتشر کرد که معتقد است، مسافرانی که صندلی کنار پنجره هواپیما را ترجیح میدهند تمایل زیادی به کنترل کردن تمایلات و خواستههای دیگران دارند.
وی میافزاید، این دسته از مسافران زود عصبانی میشوند و میل به انزوا نیز در آنها بیشتر است. علاوه بر آن انتخاب این محل بیانگر خودخواهیهای زیاد و کمتوجهی آنها به دیگران است.
بکی میگوید، بر عکس این دسته از افراد، کسانی که صندلی کنار راهرو هواپیما را ترجیح میدهند گشادهرو بوده و توجه بیشتری به دیگران دارند همچنین خودخواهیهایشان به نسبت کمتر از مسافرانی است که کنار پنجره مینشینند.
بر اساس مطالعات انجام شده از سوی یکی از شرکتهای متخصص در امر پروازها، 55 درصد از مشتریان صندلیهای کنار پنجره و 45 درصد نیز صندلیهای کنار راهرو را ترجیح میدهند.
بر اساس این مطالعات 34 درصد مسافرانی که خواهان نشستن بر روی صندلی کنار پنجره هستند، مایلند تا مبالغ بیشتری را برای این امر بپردازند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد